دونده 400 متر با مانع کشورمان گفت: تمریناتم را بطور جدی و مستمر پیگیری می کنم تا در مسابقات غرب آسیا رکورد خوبی از خود به نمایش بگذارم.

مه لقا خان باشی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  پس از حضور در مسابقات بین المللی مالزی به منظور حضور دومین دوره مسابقات غرب آسیا که اواخر آبان ماه به میزبانی دبی برگزار گردد تمریناتم را بطور مستمر زیر نظر لیلا ابراهیمی پیگیری می کنم و در نظر داریم در این مسابقات رکورد بسیار خوبی از خود به جای بگذارم و با گردن آویزطلا به ایران باز گردم.

 وی افزود:  در حال حاضر پس ازگذراندن یک هفته اردوی آمادگی  در کمپ انقلاب تمرینات هوازی  خود را به طور مستمر پیگیری می کنم و خوشبختانه مشکل خاصی از لحاظ جسمانی برایم بوجود نیامده است.

 وی درخصوص مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: برای نخستین بار در این رقابتها غرب آسیا حضور می یابم و با توجه به اینکه در این مسابقات از سراسر آسیا  بهترین دوندها حضور می یابند به طور حتم در سطح کیفی و کمی بالای  برخوردار خواهد بود.
مه لقا خان باشي  افزود:  بهر حال دختران دونده دو و میدانی کار کشورمان چیزی از دیگر ورزشکاران کم ندارند و می توانند  عملکرد مطلوبی  را از خود به نمایش بگذارند.

 دونده 400 متر با مانع کشورمان در خصوص جذب مربیان خارجی اظهار داشت:  معتقدم موفقیت بانوان دو ومیدانی  کار کشورمان منوط به حضور مربیان خارجی و  تمرین با آنان نیست بلکه ما می توانیم با مربیان داخلی هم به رکورد های خوبی دست یابیم چرا که دانش مربیان کشورمان از دیگر کشورها کم نیست و تنها  نداشتن بازیهای برون مرزی و مسابقات بین المللی است که باعث می گردد ما نسبت به دیگر کشورها عقب بیافتیم.

 وی درپایان افزود:  امیدوارم مسئولان فدراسیون به جای اینکه دغدغه جذب مربیان خارجی را داشته باشند به فکر ارتقا سطح دانش  مربیان داخلی و برگزاری تورنمنت ها بین المللی باشند تا بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم./مح
برچسب ها: مستمر ، رکورد ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار