میت رامنی با عدم پاسخگویی به سؤالات مردمی و چندگانگی سیاست های داخلی و خارجی خود در واقع به مردم آمریکا بی احترامی می کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، "میت رامنی" کاندیدای حزب جمهوری خواه آمریکا برای ریاست جمهوری با اعمال خود رای دهندگان را فراموش کار، فاقد مهارت لازم برای حسابگری، و ناتوان از فهم مسائل پشت پرده توصیف جلوه می دهد.
این روزنامه افزود: علی رغم تمام نوسانات رامنی در مواضع خود، تنها یک موضع وی بدون نوسان و تغییر مانده و آن بی احترامی به رای دهندگان است.
چگونه می توان دیگری را به عدم آگاهی متهم کرد در حالی خود از دادن اطلاعات اساسی سرباز بزنی؟! رامنی از فاش کردن حامیان مالی خود، منبع در آمد، و شیوه ثروتمند شدن خود سرباز می زند و اطلاعات درست به مردم نمی دهد که این عمل ضمن به بار آوردن شکست انتخاباتی زیر پا گذاشتن سنت پاسخگویی دو حزب دموکرات و جمهوری خواه نیز محسوب می شود.
اتقاقا رای دهندگان فراموش کار نبوده و این طفره رفتن و آن چندگانگی در دیدگاه را از یاد نخواهند برد. به عنوان مثال کسی از یاد نخواهد برد که رامنی در ابتدا خود را دوست مهاجرین معرفی کرد سپس به دشمن آنان تبدیل شد و پس از آن دوباره برموضع دوستانه خود تاکید کرد و کسی فراموش نخواهد کرد که سیاست خارجه رامنی به سبک "هنری کسينجر" آغاز، به شیوه "مک کین" تبدیل، و با چهره ای طرفدار صلح خاتمه یافت!
او در ابتدا خود را پیرو سیاست های اوباما در مسئله پزشکی-بهداشتی اعلام کرد و دیری نپایید که به منتقد سرسخت این سیاست تبدیل شد و باز هم طولی نکشید که با بیان نکات مثبت به دفاع از همین سیاست پرداخت...
البته که "باراک اوباما" دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز فریب کاری ها و طفره رفتن های خود را دارد اما حداقل امر این است که مردم از طرز فکر و سیاست های کلی او با خبرند و می دانند برخی از سیاست های وی اگر اوضاع را بهتر نکند چه بسا مانع بدتر شدن آن شود اما تمام سؤال های درباره رامنی در هاله ای از ابهام و بی پاسخی و طفره رفتن و ... است.
واشنگتن پست با بیان سایر رفتارها و سیاست های چندگانه و متلوّن رامنی، وی را متهم به بی احترامی به رادهندگان کرده و ابراز امیدواری کرده تا نتایج انتخابات پاسخی محکم به این بی احترامی ها بدهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار