در راستای تشویق کاریابی های موفق و برتر همه ساله رتبه بندی بین تمامی کاریابی های استان خراسان رضوی انجام و از مدیران آن ها تقدیر به عمل می آید.


طهماسبی معاون امور اجتماعی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضویدر گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای تشویق کاریابی های موفق و برتر همه ساله رتبه بندی بین تمامی کاریابی های استان انجام شده و ازمدیران کاریابی های برگزیده و برتر طی مراسمی تقدیر به عمل می آید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملکرد کاریابی ها طی سال جاری مثبت بوده و رو به رشد بود تصریح کرد: در سال جاری حدود 15 هزار و 120 هزار نفر از کارجویان از سوی این دفاتر مشغول به کار شده اند که این رقم سبقت به مدت مشابه سال قبل معادل 72 درصد رشد داشته است.

معاون امور اجتماعی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی در خصوص نظارت بر عملکرد کاریابی ها خاطر نشان کرد: در سال جاری حدود 200 مورد بازرسی از دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی استان از سوی کارشناسان این اداره کل انجام شده است که مجوز یک کاریابی با توجه به رعایت نکردن آئین نامه ها و قوانین مرتبط با تصمیم های هیات استانی لغو شده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار