به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ابراهیم سوخیز بیان داشت: در راستای تحول بنیادین فرآیند یاد درس و یادگیری دانش آموزان نیز باید متحول شود.
وی با بیان اینکه دانش اموزان باید در کلاس حداکثر مشارکت را داشته باشند بیان داشت: تفکر و پژوهش محوری یکی از اهداف سند تحول بنیادین است.
وی تاکید کرد: معلمان باید به مطالعه و تحقیق در فرآیند آموزش همپای دانش آموزان حرکت کنند و پیگیری آینده شغلی دانش آموزان یکی از وظایف مدیران مجتمع های آموزش است./ل