بسیاری از نفرات برتر کنکور و بورد های تخصصی کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای تحصیل انتخاب می کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران: جلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم تقدیر از نفرات برتر بورد های تخصصی گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های علوم پزشکی شناخته شده است.

وی افزود: این دانشگاه 20 هزار دانشجو و 2 هزار عضو هیئت علمی دارد و همچنین هر ساله 560 دانشجو در مقطع دستیاری تخصصی، 100 دستیار فوق تخصصی، 70 نفر در رشته فلوشیب و 400 دانشجو در مقطع PHD در این دانشگاه به تحصیل می پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: در سال جاری بیش از 51 درصد از رتبه های تخصصی و 60 درصد از رتبه های فوق تخصصی کشور از دانش آموختگان این دانشگاه بوده اند و هدایت این مجموعه بزرگ آموزشی نیازمند سیاست ها و روش های مشخصی است که یکی از آن ها در سطح شاخص های کلان حوزه آموزش در سطح دانشگاه ها و گروه های آموزشی است.

جلیلی در خاتمه با اشاره به نقش گروه های آموزشی در پیشرفت گروه های علمی دانشگاه خاطر نشان کرد: گروه های آموزشی باید نگاهی جزئی تر به فعالیت های آموزشی داشته باشند ،همیشه جای پیشرفت وجود دارد مجموعه تلاش همکاران در دانشگاه نتایج ارزنده ای تاکنون حاصل کرده است که این تلاش ها باید برای بالا بردن توان آموزشی و رشد و تعالی دانشگاه افزایش یابد./ع2
برچسب ها: دانش ، پزشکی ، فلوشیب ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار