برهانی از تمرین کردن منع شد

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال با مصدومیت از ناحیه مچ پا روبروست و در تعطیلات هر چه سعی کرد تا خود را برای تمرینات آماده کند اما این اتفاق رخ نداد و وی حضور در تمرینات را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مهاجم آبی ها که جزو نفرات موثر این تیم است، در حال حاضر از تمرین کردن منع شده است زیرا وی در صورت فشار به مچ پایش با مشکلات جدی تری روبرو می شود.
مهاجم آبی ها امید امیر قلعه نوعی در خط حمله است و سرمربی آبی ها وی را برای دیدار با سپاهان می خواهد.

*عمران زاده، با واسطه در تمرینات اختصاصی

حنیف عمران زاده مدافع آبی ها با مشکل از ناحیه کمر روبروست و مصاحبه اش علیه اعضای تیم باعث شد وی با واسطه بتواند به تمرینات تیم بازگردد این بازیکن در حال حاضر تمرینات سنگینی انجام نمی دهد.

بر اساس اين گزارش، امیر قلعه نوعی پس از چند مصدومیت عمران زاده با وی تماسی گرفت و چند تن از اعضای تیم نیز وی را همراهی کردند اما این درحالی است که مدافع آبی ها از اعضای تیم گله کرده است و به همین دلیل پس از رفع سوء تفاهمات وی با وساطت چند تن از مسئولین تیم در تمرینات حاضر شد.

*رحمتی، مقابل سپاهان دقیقه ای می شود

کیانوش رحمتی، هافبک استقلال تمرینات گروهی خود را آغاز کرده است اما تا به حال نتوانسته نظر قلعه نوعی را برای حضور در ترکیب تیم جلب کند، اما قرار است وی برای چند دقیقه تیم را همراهی کند.

لازم به ذکر است، کیانوش رحمتی که قرار است در خط میانی آبی ها را همراهی کند با شرایطی روبروست که برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال به آمادگی خاصی نیاز دارد زیرا حضور وی در میان هافبک هایی که مدتهاست به هماهنگی لازم رسیدند سخت شده است اما اعلام شده وی از بازی با سپاهان میتواند دقایقی تیم را همراهی کند.

*اصرار قلعه نوعی به آمادگی بیک زاده برای حضور در بازی مقابل تیم سابقش

بیک زاده هافبک تیم استقلال با مصدومیت روبروست و در بازی پایانی این تیم قبل از تعطیلات نیز حضور نداشت اما این درحالیست که وی با شرایط خاصی برای دیدار با سپاهان روبرو شده است.

اين گزارش حاکي است، بیک زاده بازیکن سابق سپاهان اصفهان است و امیر قلعه نوعی اصرار فراوانی دارد که وی برای این بازی آماده شود و استقلال را همراهی کند زیرا به عقیده امیر قلعه نوعی این بازیکن می تواند در مقابل سپاهان با انگیزه های بالا ظاهر شود و استقلال را همراهی کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار