بازی با همسالان یکی از معمولی ترین تجربه ها برای اکثر کودکان در سراسر دنیا است اما به نظر می رسد که کودکان انگلیسی به دلیل نا امنی در حال از دست دادن این تجربه هستند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، آمار منتشر شده اخیر نشان می دهد که 78 درصد از والدین انگلیسی اجازه نمی دهند که کودکان زیر 10 سال آنان در بیرون از خانه به بازی بپردازند. در همین حال نیمی از والدین انگلیسی معتقد هستند که کودکان آنها در فضای مجازی نیز از امنیت کافی برخوردار نیستند.

این مسئله زمانی جالب تر می شود که بر اساس آمار به نسبت 10 سال قبل میزان جرائم در انگلستان، خصوصا قتل بین 10 تا 14 درصد کاهش داشته است اما در همین حال شهروندان انگلیسی نصب به 10 سال قبل کمتر احساس امنیت می کنند. آمار نشان می دهد که تنها یک چهارم از انگلیسی ها در خانه های خود احساس امنیت می کنند.


یویت کوپر نماینده مجلس انگلستان

نتایج این نظر سنجی که توسط شبکه انگلیسی " ITV 1 " منتشر شده است باعث واکنش نمایندگان مجلس انگلستان شده است. یکی از نمایندگان معتقد است که علت ایجاد این فضای ترس و وحشت در جامعه انگلستان به دلیل کاهش مامورین پلیس در این کشور است.

"یویت کوپر " نماینده حزب کارگر در مجلس عوام انگلستان در ادامه این صحبتها می گوید: دولت فعلی " دیوانه " است و با سیاستهای غلط اقتصادی خود هزاران پلیس را بی کار کرده است.

این نماینده مجلس انگلستان از رای دهنده ها خواسته است تا در انتخابات بعدی با پشت کردن به دولت پیام مخالفت خود را به گوش مسئولین برسانند.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار