در آیینی پنجمین دادگاه رسیدگی بدوی و تجدید نظر تخلفات صنفی كارهای كشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان روز یكشنبه درآبادان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،دبیراجرایی نظام صنفی كارهای كشاورزی و منابع طبیعی آبادان در این آیین گفت: نظام صنفی شهرستان، نظام نوپایی است و بعد از گذشت سه سال از تشكیل آن هم اكنون دادگاه رسیدگی به تخلفات كشاورزان و نظام صنفی دایر شد.

' شاكر هندالی ' هدف از تشكیل این دادگاه را ایجاد امنیت پایدار در بخش كشاورزی، جلوگیری از اطاله دادرسی دردادگاه ها و اتلاف وقت كشاورزان و رسیدگی به تخلفات كشاورزی درمنطقه عنوان كرد.

وی اظهار داشت: دادگاه نظام صنفی آبادان از دو هیات بدوی و هیات تجدید نظر تشكیل می شود كه هر كدام از این هیات ها متشكل از سه نفر می باشند.

هندالی افزود: در هیات بدوی نماینده دادگستری، نمایندگان جهاد كشاورزی و نظام صنفی حضور دارند و هیات تجدید نظر نیز متشكل از رییس دادگستری یا نماینده وی، رییس جهاد كشاورزی یا نماینده و رییس نظام صنفی یا معاون وی

می باشد.

رییس نظام صنفی آبادان افزود: رسیدگی به پرونده های شاكیان در این دادگاه حكم دادرسی دارد و قابل اجرا است و كشاورزان منطقه با مراجعه به این دادگاه نیازی به مراجعه به مراكز قضایی برای حل و فصل مشكلاتشان نخواهند داشت./س


برچسب ها: رسیدگی ، تخلفات ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.