رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز از برپایی جلسات شاهنامه‌خوانی برای کودکان و نوجوانان در هفته کتاب سال‌جاری خبر داد.





به گزارش گروه استاان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهین موسوی گفت: جلسات شاهنامه‌خوانی برای کودکان و نوجوانان در هفته کتاب سال‌جاری در کتابخانه‌های عمومی شهرستان با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده آنها برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان و جلسات قصه‌خوانی و روخوانی با حضور خانواده کودکان برای آنها از دیگر برنامه‌های هفته کتاب امسال است.

موسوی با اشاره به برگزاری مراسم جشن بزرگ کتاب امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان‌ها، تصریح کرد: همه کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی به همراه تقدیر از خادمان کتاب و کتابخوانی، خردسال‌ترین و مسن‌ترین عضو، عضو نمونه، کتابدار نمونه و ..... را برگزار خواهند کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز گفت: نصب صندوق صدقات خرید کتاب نیز جزو برنامه‌های این اداره است که مبالغ اهدایی در این صندوق‌ها صرف خرید کتاب برای کتابخانه‌های عمومی می‌شود.

وی افزود: در این هفته همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز توسط دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم و مسئولان شهرستان مورد بازدید قرار خواهند گرفت و مهدهای کودک نیز به شکلی ویژه و با برنامه‌های خاص از این کتابخانه‌ها بازدید می‌کنند.

موسوی یادآور شد: در این هفته یک روز به عنوان عضویت رایگان اعلام خواهد شد که عموم مردم در این روز به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی شهرستان درخواهند آمد./ج1

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.