نشمین شاقعیان گفت:‌ تمام سعی و تلاش ما این است که در پایان لیگ جزء تیم های برتر قرار بگیریم.

نشمین شاقعیان سرمربی تیم هندبال شهید شاهرخ شکوهی کردستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای سومین بار است که در مسابقات لیگ برتر حضور داریم و تمام هم و غم ما این است که در پایان این رقابتها جزء تیم های برتر شویم، و نماینده شایسته ای برای استانمان باشیم.

وی تصریح کرد: شرایط خوبی در تیم حاکم است بازیکنان با جدیت تمرینات خود را ادامه می‌دهند در هفته 3 روز در خدمت بازیکنان تیم هستم و به خاطر تیم ملی مجبور همراه ملی پوشان باشم.

وی خاطر نشان خاطر کرد، تا کنون 3 بازی انجام داده ایم و یک دیدار نیز استراحت کرده ایم از این تعداد مسابقه 2 برد داشته ایم یک باخت و با 4 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ قرار داریم.

وی گفت: در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر به سراغ نماینده کرمان یعنی ایران تایل خواهیم رفت شناخت کافی از این تیم نداریم ولی هدف ما برد مقابل این حریف می‌باشد و می‌خواهیم امتیاز این دیدار را به نفع خود به پایان ببریم.

وی اشاره کرد، داوریها نیز اشتباهاتی در دیدارهای گذشته داشته اند و این کار آنها در امتیاز گیری ما تاثیراتی هم داشته است و مطمئن هستم اگر این اشتباهات بعضاً فاحش آنها نبود هم اکنون شرایط بهتری در جدول داشتیم.

مربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در خصوص وضعیت ملی پوشان گفت:‌ پانزدهمین اردوی تیم ملی بانوان کشورمان هم اکنون در تالار هندبال تهران برگزار می‌شود و بازیکنان شرایط خوبی دارند و با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کنند و تا زمانی اعزام که 14 آذر به مسابقات آسیایی اندونزی یک اردوی دیگری در تهران خواهیم داشت و بعد از کمی استراحت تیم رهسپار این مسابقات می‌شود.

شاقعیان اضافه کرد: از وقتی که اردوهای تیم ملی (بهمن سال 90) آغاز شده است تا کنون این اردوها خیلی مناسب و در زمان خوبی صورت گرفته است و بازیکنان 70-80 درصد آماده هستند و برای حضور لحظه شماری می‌کنند.

وی در ادامه گفت: سومین حضور خود را در مسابقات قهرمان آسیا تجربه خواهیم کردم، متاسفانه  در 2 دوره قبلی مقام خوبی کسب نکردیم.

وی افزود: در گروه مرگ قرار گرفته ایم ونباید از ملی پوشان انتظار کسب مقام خوبی داشت ولی با این حال بازیکنان تیم ملی باید تمام توان خود را به کار گیرند و بر این همگروهی های خود زنگ تفریح نباشد.

وی عنوان کرد، ما ده سال از تیم های کره، ژاپن عقب هستیم و باید خود را به آنها برسانیم و با یک برنامه دراز مدت و سرمایه گذاری مناسب بر روی بازیکنان با استعداد کشورمان این مسافتها را نزدیک تر کرد.

شاقعیان یاد آور شد هندبال بانوان در دنیا طرفدار خاص خود را دارند و در کشورهای مطرح بصورت حرفه ای انجام می‌شود هندبالیست های ایران نیز این قابلیت را دارند که جزء بهترینهای جهان باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد، استقبال از این ورزش در بین بانوان خیلی خوب است و اگر از آنها حمایت مناسبی شود در حرفهای زیادی در آینده برای گفتنی دارند و می‌خواهند برای کشورشان در میادین بین المللی افتخار کسب کنند./به

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار