تیم بانوان و مردان زنجان در مسابقات قهرمانی مینی گلف شمالغرب كشور توانمند ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مسئول روابط عمومی هیات گلف استان زنجان گفت: زنجان در این رقابت ها نشان داد كه از زمینه و بستر لازم برای رشد و توسعه این رشته ورزشی مفرح و نشاط بخش برخوردار است.

حسینی افزود: زنجان در این رقابت ها با 12 ورزشكار منتخب و در قالب چهار تیم زیر 18 سال و بالای 18 سال مردان و زنان شركت كرد و توانست در بخش تیمی و انفرادی به نتایج قابل قبولی دست یابد.

وی تصریح كرد: در مسابقات زیر 18 سال، تیم بانوان و مردان زنجان به ترتیب مقام نخست و دوم را كسب كردند و در رقابت های بالای 18 سال نیز هم در بخش بانوان و هم مردان دوم شدند.

مسئول روابط عمومی هیات گلف استان زنجان یادآور شد: در بخش انفرادی مسابقات زیر 18 سال ، ریحانه رستمخانی و امیررضا محمدی در مكان نخست جای گرفتند و در رقابت های بالای 18 سال نیز هادی حسینی عنوان سوم را كسب كرد.

حسینی ادامه داد: علیرضا كاظمی از ورزشكاران زیر 18 سال زنجان به عنوان با اخلاق ترین بازیكن این دوره از مسابقات مینی گلف قهرمانی شمالغرب كشور شناخته شد.

گفتنی است، این مسابقات طی روزهای 12 و 13 آبان امسال و به میزبانی هیات گلف استان آذربایجان شرقی برگزار شد و هادی حسینی و لیلا علوی نیز به عنوان مربی و سرپرست تیم های اعزامی را هدایت و همراهی كردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.