احترام به مشتری باعث میشود که خودرو سازی از سود حاصل از فروش هزار خودرو بگذرد تا اعتبار اعتماد بین مشتریان خود را از دست ندهد.
به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، سال گذشته در جریان سیلی که در تایلند آمد یکی
از انبار های خودرو شرکت هوندا دچار آب گرفتگی شد و هزار خودرو صفر کیلومتر
تا نیمه در آب فرو رفتند. این مسئله باعث شده تا مدیر این شرکت برای
اطمینان دادن به مشتریان که محصولات سیل زده فروخته نمیشوند دستور اسقاط
همه این خودروها را داد که تنها دچار آبگرفتگی شده بودند و با تمیز کاری
میشد آنها را دوباره به بازار بر گرداند.