عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خراسان شمالی، حکمی ولایی، حکومتی، واجب و لازم الاجراست، گفت: این بیانات برای یک فعل خاص سیاسی نبوده و باید همه به آن ملتزم باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، بهرام بیران‌وند در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 16 آبان‌ماه) به فرمایشات مقام معظم رهبری  در خراسان شمالی اشاره کرد و اظهار داشت: قصد مصادره فرمایشات مقام معظم رهبری به نفع هیچ یک از جریانات سیاسی را ندارم، ولی باید بگویم که این بیانات، در برگیرنده همه جریانات سیاسی و گروه‌ها بوده و برای پیشبرد جامعه امروز و فردای ما است.

وی با بیان اینکه خوشحالم در جمعی هستم که ملتزم به فرمایشات رهبری هستند، تصریح کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی برای روسای قوای سه‌گانه و سایر مسئولان بوده و حکمی ولایی، حکومتی، واجب و لازم‌الاجراست که باید مد نظر قرار گرفته شود.

بیران‌وند خاطرنشان کرد: نباید هیچ یک از جریانات سیاسی، فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری را به نفع خود تفسیر کند، چرا که برای یک فعل خاص سیاسی ایراد نشده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: نباید کسانی فکر کنند که این فرمایشات صرفا نصیحتی بوده، چرا که یک حکم حکومتی و غیر قابل عدول است.

وی افزود: مجلس به عنوان نقطه امید مردم بوده و باید مشکلات مردم، خارج از درگیری‌های سیاسی، مد نظر قرار گیرد.

بیران‌وند خطاب به هیئت‌رئیسه گفت: از هیئت‌رئیسه می‌پرسم امروز رئیس مجلس سخنانی داشت مبنی بر اینکه نمایندگان از امکان قانونی استفاده می‌کنند، ولی آیا باید در هر شرایطی از هر امکان قانونی استفاده شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: اگر مجلس دقت نکند خدای نکرده، این موضوع از بیرون (و به دست بدخواهان) هدایت خواهد شد.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار