همزمان با هفتمین همایش روزخانواده وتکریم بازنشستگان؛

تجلیل از بازنشستگان کشوری نخبه در سطح ملی

هفتمین دوره همایش به همت صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می شود که در آن از بازنشستگان کشوری نخبه در سطح ملی با حضور مسئولان ومقامات کشوری تجلیل وتقدیر به عمل خواهد آمد .

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از صندوق بازنشستگی کشوری ، محمد رضا افشار دبیر همایش ملی روز خانواده وتکریم بازنشستگان با اعلام این مطلب گفت : هفتمین دوره همایش به همت صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می شود که در آن از بازنشستگان کشوری نخبه در سطح ملی در محورهای علوم ،آموزشی وپژوهشی ،فرهنگ وهنر ،کار آفرینی وایجاد اشتغال ،فعالیتهای اجتماعی ومردم نهاد وفعالیتهای ورزشی ونیز فعالیتهای انجام شده در هر یک از محورهای مذکورکه با موضوع تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ایرانی باشد از امتیاز ویژه ای برخوردار خواهد شد وبا حضور مسئولان ومقامات کشوری تجلیل وتقدیر به عمل خواهد آمد .
وی افزود : همزمان در تهران در 30 استان کشور نیز از سوی مدیریتهای صندوق بازنشستگی کشوری در استانها و با همکاری استانداری ،دستگاههای اجرایی وکانونهای بازنشستگی کشوری این مراسم برگزار می شود.
 افشار در پایان خاطرنشان کرد : این همایش با هدف بزرگداشت مقام ومنزلت بازنشستگان در خانواده وجامعه ،شناسایی وهدف بازنشستگان فرهیخته ونخبه در سطوح مختلف وایجاد انگیزه مضاعف برای حضور در عرصه های فرهنگی واجتماعی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می گردد.
گفتني است در این مراسم از بازنشستگان نمونه در سطح استان نیزتجلیل وتقدیر خواهد شد./ف
برچسب ها: تجلیل ، بازنشستگان ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار