مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به جایگاه قم در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای گفت: قم بعد از تهران در جایگاه دوم تولید بازی‌های رایانه‌ای قرار دارد و باید از ظرفیت‌های شهر قم استفاده شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا اظهار داشت: بازی‌های یارانه‌ای رسانه‌ای تأثیرگذار، فراگیر و جذاب برای نوجوانان و جوانان است.
وی با اشاره به اینکه بازی‌های یارانه‌ای همانند یک تیغه دو لبه است اضافه کرد: باید از ظرفیت عظیم بازی‌های رایانه‌ای برای انتقال مفاهیم دینی استفاده کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به این نکته تاکید دارد که بتواند از ظرفیت‌های عظیم قم استفاده کند و نقش و مأموریت قم در زمینه توسعه بازی‌های رایانه‌ای چشمگیر است.
وی با تاکید بر اینکه باید علوم دینی و فرهنگ اسلامی و ملی ما در بازی‌های رایانه‌ای شکل بگیرد تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در استان قم علاوه بر تولید محتوا در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای استفاده کنیم.
اسماعیلی‌طبا به جایگاه قم در خصوص ساخت بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و افزود: استان قم بعد از تهران در زمینه ساخت بازی‌های رایانه‌ای بیشترین ظرفیت را دارد و در حال حاضر 11 بازی با محتوای دینی و فرهنگی در دست تولید داریم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.