فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: هفته بسیج سال جاری به دلیل هم‌زمانی با ایام سوگواری امام حسین (ع) رنگ و بوی متفاوتی نسبت به سال‌های پیش دارد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، داوود بهرامی فرمانده سپاه شهرستان البرز در جلسه هماهنگی هفته بسیج که در سالن اجتماعات فرمانداری البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به شرح زندگی‌نامه برخی از شهدا اظهار کرد: باید قدر شهدا را دانست و با برگزاری برنامه‌های متنوع و مناسب روحیه و فرهنگ بسیج را در جامعه زنده نگاه داشت و تقویت کرد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز سلامت و امنیت را دو نعمت بسیار ارزشمند جامعه و مردم دانست و تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های بااهمیت در اداره یک حکومت، امنیت بوده و این امر از وظایف نیروی انتظامی، ارتش، بسیج و سایر ارگان‌های انتظامی است.

بهرامی ادامه داد: بسیج می‌تواند نقش چشم‌گیری در برقراری امنیت داشته باشد و نیز در زمینه دفاع مقدس و جنگ نرم تاکنون نقش مهمی داشته و می‌تواند در آینده با افزایش پشتیبانی‌های مسئولان و مردم از آن، عملکرد بسیج بهتر گذشته شود.

وی افزود: بسیج همواره در خط مقدم فعالیت‌ها و کمک‌های مردمی است و همواره در صورت بروز مشکلات و نیازمندی در مناطق مختلف کشور، اقشار بسیج با حضور در منطقه اقدام به رفع مشکلات و رسیدگی به آن کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز با بیان اینکه وجود بسیج در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، ابراز کرد: تاکنون در شهرستان البرز حمایت‌های مناسبی از بسیج شده و برنامه‌های مناسبی در البرز به انجام رسیده که در راستای بهبود عملکرد بسیج، حمایت و همت مسئولان و مردم را می‌طلبد.

بهرامی در خصوص اهم فعالیت‌های بسیج شهرستان البرز اذعان کرد: برگزاری برنامه‌های گوناگون در هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف شهرستان و رزمایش بزرگ بیت‌المقدس از جمله برنامه‌های مهم بسیج شهرستان البرز بوده که اقشار مختلف بسیج در آن شرکت داشتند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج عنوان کرد: برنامه‌های هفته بسیج سال جاری به دلیل هم‌زمانی با ایام سوگواری امام حسین (ع) رنگ و بوی متفاوتی نسبت به سال‌های پیش خواهد داشت.

فرمانده سپاه شهرستان البرز ادامه داد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، باید در برنامه‌های بسیج این هفته این موضوع را مورد توجه قرار داد و به کار بست.

بهرامی با بیان اینکه مردم در اجتماعات گوناگون با حضور خود با اقشار بسیج هم‌صدا می‌شوند، خاطرنشان کرد: بسیج متعلق به آحاد مردم بوده و در هفته بسیج باید برنامه‌های خود را به سوی پاسخگویی به مشکلات مردم اجرا و انجام دهیم.

وی هدف بسیج را بهبود جامعه در امور گوناگون معرفی و اظهار کرد: اهمیت رویکرد مجموعه شجره طیبه صالحین در جامعه بسیار با اهمیت است و با نظرخواهی و مشورت با نخبگان بسیجی قصد برگزاری برنامه‌های بهتری داریم.

بهرامی در پایان ابراز کرد: امید است برنامه‌های هفته بسیج پربرکت باشد و در کنار تقویت فرهنگ بسیج بتوانیم نهضت حسینی را در جامعه شکوفا بخشیم./ج1

برچسب ها: قزوین ، بسیج ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.