جانشین فرمانده كل سپاه گفت:جمهوری اسلامی ایران در حال تبدیل شدن به یك قدرت اقتصادی در جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/سردار حسین سلامی دیروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) و معارفه جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود:دشمنی و توطئه های مختلف دشمن با ما به دلیل اطلاع از این واقعیت بوده و از همین رو در طول سال های پس از انقلاب تحریم ها و تهدیدهای مختلفی علیه كشورمان عملیاتی كرده است.

وی با بیان اینكه هیچ كشوری در بهره مندی از ذخایر خدادادی با كشور ما برابری نمی كند گفت: كشور ما دارای رتبه اول در نفت و گاز در منطقه بوده و برای صد سال دیگر این انرژی در اختیار ما است.

سردار سلامی افزود: آمریكا و انگلیس تا 9 سال دیگر شاهد اتمام انرژی و ذخایر نفتی و گازی خود خواهند بود ولی ما علاوه برد اشتن این ذخایر دارای منابع دیگر انرژی نیز می باشیم .

جانشین فرمانده كل سپاه گفت: كشور ما دارای منابع و سرمایه عظیم خدادادی از جمله جنگل ، آب ، معادن واز همه اینها مهمتر سرمایه انسانی است و از این جهت وابسته به هیچ كشور دیگری نیست .

وی در ادامه به پیشرفت های علمی كشور اشاره كرد و افزود: ما از دشمن نمی ترسیم و این نترسیدن ما نیز آگاهانه بوده به نحوی كه می دانیم توان شكست دشمن را داریم./س

برچسب ها: اردبیل ، قدرت ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.