تعامل و مشاركت خیرین حوزه سلامت در دولت خدمتگزار روند رو به رشدی داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، استاندار زنجان در دیدار با اعضای انجمن كلیوی با بیان این مطلب گفت:حضور خیرین در حوزه سلامت به ارتقای فعالیت ها و ارائه بهتر خدمات جامعه هدف منتهی شده است.

رئوفی نژاد با اشاره به اینكه خیرین در حوزه های مختلفی حضوری فعال و مستمر دارندافزود: مشاركت خیرین در حوزه سلامت اثر گذاری بیشتری را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: یكی از نیازهای كنونی جامعه در حوزه سلامت رسیدگی به مشكلات بیماران خاص است.

عضو شورای عالی اداری كشور ادامه داد:بر اساس آمارهای ارائه شده بیشترین بیماران خاص را طبقه پایین جامعه تشكیل می دهند كه به دلیل مشكلات متعدد همواره با معضل اقتصادی و خرید داروهای مورد نیاز مواجه هستند.

رئوفی نژاد به تجمیع فعالیت های انجمن های خیریه سلامت در استان زنجان اشاره كرد و افزود: ارائه خدمات در قالب مجتمعی واحد می تواند به ارتقای هدفمند فعالیت ها منجر شود.

مدیر عامل انجمن كلیوی استان زنجان نیز با اشاره به اینكه كه هم اكنون بیش از یكهزار بیمار دیالیزی در این استان شناسایی شده است گفت: از این تعداد 250 بیمار كلیوی سه روز در هفته در مراكز درمانی دیالیز می شوند.

طهماسبی افزود: برای 270 بیمار مراقبتی نیز پرونده تشكیل شده و 20 نفر از بیماران نیز سنین زیر 12 سال را شامل می شود.

وی ادامه داد: 500 بیمار كلیوی نیز در استان با انجام اقدامات درمانی بهبود یافته و به حیات خود ادامه می دهند.

مدیر عامل انجمن كلیوی استان زنجان همچنین از پیشرفت 40 درصدی مجتمع آموزشی و پیشگیری بیماری های كلیوی استان خبر داد و خاطر نشان کرد:این مجتمع در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در دست ساخت است./س

برچسب ها: خیرین ، حوزه ، سلامت ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.