زنجان/

برگزاری ششمین همایش مسئولان هیئت های مذهبی زنجان

ششمین گردهمایی و اعلان عزای مسئولین هیئت های مذهبی پایتخت شور و شعور حسینی در آستانه ماه محرم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،دبیر همایش مسئولین هیئت های مذهبی زنجان ،با بیان این مطلب گفت:ششمین گردهمایی و اعلان عزای مسئولین هیئت های مذهبی با حضور تمام مسئولین هیئت های مذهبی و امناء مساجد شهر زنجان برگزار خواهد شد .

احدی افزود: در ششمین گردهمایی و اعلان عزای مسئولین هیئت های مذهبی زنجان از چهارپیر غلام و خادم این هیئت ها تجلیل می شود.

وی تصریح كرد : عضو شورای هیئت های مذهبی زنجان،گفت:حماسه آفرینان پایتخت شور و شعور حسینی با هدف پاسداشت میراث معنوی و الهی خود با ورود به ماه محرم الحرام به عشق مولای خود به عزاداری پرداخته و در سوگ امام و مقتدای خود بر سر و سینه می زنند.

این مسئول ادامه داد:تعامل و همكاری بین هیئت های مذهبی و مسئولان، برای اجرای هر چه بهتر مراسم های دهه محرم ضروری بوده و ایجاد این شرایط از دیگراهداف برگزاری ششمین گردهمایی و اعلان عزای مسئولین هیئت های مذهبی است.

احدی خاطر نشان کرد:ششمین گردهمایی و اعلان عزای مسئولین هیئت های مذهبی روز شنبه 20 آبان ماه با سخنرانی آیت اله شاه ابادی و مدیحه سرایی ذاكرین اهل بیت آغاز می شود./س

برچسب ها: ششمین ، همایش ، هیئت ، مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.