مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: بي شك شهيد تهراني‌مقدم در جهت پيشبرد اهداف دفاعي كشور، به خصوص در مقوله صنايع موشكي نقش تأثيرگذاري داشته و اميد است راه و اهداف اين شهيد بزرگوار با درايت و برنامه ويژه‌اي ادامه پيدا كند.

سردار يدالله جواني، مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اولين سالگرد شهادت سردار حسن تهراني‌مقدم اظهار داشت: حقيقتاً اين شهيد بزرگوار از جمله افرادي است که در تاريخ ملت ايران، كم ‌نظير بوده است.

وي يادآور شد: شهيد تهراني‌مقدم در دوران دفاع مقدس و در راستاي کمک به رزمندگان در رديف اول قرار داشت و مي‌توان گفت وي از جمله شهدايي است که از لحاظ مجاهدت، کار و تلاش بي‌نظير بوده است.

جواني خاطرنشان کرد: شهيد تهراني‌مقدم بعد از دوران مقدس تا لحظه شهادت با مجاهدت مستمر در راستاي ارتقا‌بخشي توانمندي‌هاي دفاعي كشور، تلاش‌هاي بسياري داشت و موجبات افزايش توان نظامي كشورمان در منطقه و جهان را فراهم كرد.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: اگر امروز جمهوري اسلامي ايران توانسته است در حوزه قدرت بازدارندگي، نقش مثمر ثمري را ايفا کند، اين موضوع نتيجه تلاش افرادي نظير شهيد تهراني‌مقدم است.

جواني تصريح کرد: بي‌شك شهيد تهراني‌مقدم در جهت پيشبرد اهداف دفاعي كشور به خصوص در مقوله صنايع موشكي، نقش تأثيرگذاري داشته و اميد است راه و اهداف اين شهيد بزرگوار، با درايت و برنامه ويژه‌اي ادامه پيدا كند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار