پايگاه اينترنتي دبکافايل رژيم صهيونيستي انتخاب مجدد باراک اوباما به رياست جمهوري آمريکا را به منزله فراهم شدن زمينه براي تبديل شدن ايران به نخستين قدرت در جهان اسلام و به قدرت رسيدن اخوان المسلمين در کشورهاي جهان عرب دانست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ اين پايگاه اينترنتي در تحليلي درباره ماندن اوباما در کاخ سفيد نوشت:باراک اوباما بار ديگر به رياست جمهوري آمريکا انتخاب شد.

چشم انداز حضور وي در کاخ سفيد براي چهار سال ديگر برخي کشورهاي خاورميانه از جمله کشورهاي حوزه خليج فارس و اسرائيل را دچار بيم و هراس  کرده است.

پيش بيني اين کشورها اين است که دولت آمريکا همان سياست خارجي را ادامه خواهد داد که تمرکز آن بر پيشبرد نفوذ آمريکا در جهان اسلام - چه سني و چه شيعه - بر روي واگني با هدايت ايران به عنوان نخستين قدرت شيعه جهان اسلام است و از حاکميت اخوان المسلمين بر کشورهاي عرب سني حمايت خواهد کرد.

معناي ناراحت کننده اين سياست براي تل آويو ، حمايت آمريکا از دو دشمن ايدئولوژيک اسرائيل در ميان بدترين دشمنانش در تاريخ 63 ساله آن خواهد بود: ايران ، که رهبرانش علني و حتي در تريبون سازمان ملل خواستار نابودي اسرائيل شده اند و اخوان المسلمين.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار