با آغاز مرحله دوم ارائه گواهینامه HSE به مناطق 22 گانه شهرداری تهران، منطقه 17 شهرداری آماده دریافت این گواهینامه می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه17، در راستای ارتقای استانداردهای زیست محیطی، بهداشت و ایمنی همچنین تلاش مدیریت شهری شهر تهران برای تحقق شعار«تهران؛ شهر پایدار» مجموعه اقدامات لازم برای کسب گواهینامه یاد شده در منطقه17 آغاز خواهد شد.
مهندس جمشیدیان، قائم مقام شهردار منطقه 17 در این باره گفت:با برپایی نخستین جلسه توافق نظر و هم اندیشی مدیران شهری منطقه و مسئولان شرکت شهر سالم شهرداری تهران که روز گذشته در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزارشد، مسئولان طرح برای دریافت این گواهینامه برنامه ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
وی افزود: مدیریت شهری اقدمات لازم برای استقرار گروه مشاوران این پروژه را در منطقه فراهم می کند تا کارشناسان آنها بتوانند با بررسی شرایط جغرافیایی، بافت شهری و اجتماعی زمینه کسب این گواهینامه را برای منطقه فراهم کنند. همچنین از این پس علاوه بر بازدیدهای میدانی کارگاه های آموزشی در این زمینه برپا خواهد شد تا کارکنان شهرداری و شهروندان اطلاعات بیشتری درباره مزیت های رعایت استانداردهای این گواهینامه داشته باشند./ف
برچسب ها: استاندارد ، زیست ، محیط ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار