دومین شب هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه 17 آبان ماه و از ساعت 23:15 به وقت تهران با انجام هشت بازی پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دومین شب هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهار شنبه 17 آبان ماه و از ساعت 23:15 به وقت تهران با انجام هشت بازی پیگیری شد.

گروهE  :

در این گروه و در یکی از بازی ها تیم چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج لندن با گلهای تورس در دقیقه 6، اسکار در دقیقه 40 و موسس در دقیقه 4+90 سه بر دو شاختار دونیتسک اوکراین را شکست داد.

دو گل شاختار را در این بازی ویلیان در دقایق 9 و 47 وارد دروازه چلسی کرد.

دیگر بازی این گروه را دو تیم یوونتوس و نوردسیلند دانمارک برگزار کردند.

در این بازی که در ورزشگاه یوونتوس در شهر تورین ایتالیا برگزار شد تیم میزبان با چهار گل مارکیزیو در دقیقه 6، ویدال 23 ، جیووینکو 37 و کواگیریلا در دقیقه 75 نماینده دانمارک را 4 بر صفر شکست داد.

جدول گروهE  :

 

نام تیم

بازی

امتیاز

1

شاختار

4

7

2

یوونتوس

4

6

3

چلسی

4

4

4

نوردسیلند

4

1

گروه F :

در یکی از بازی های این گروه دو تیم بایرن مونیخ و لیل فرانسه در ورزشگاه آلیانس آره نا مونیخ رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

در این بازی مونیخی ها حریف بخت برگشته فرانسوی خود را گلباران کردند و توانستند 6 بار دروازه لیل را باز کنند و فرانسوی ها تنها یکی از گلهای خورده را توانستند جبران کنند.

شوان اشتایگر در دقیقه 5، پیزارو در دقایق 18،28و 33، روبن در دقیقه 23 و کروز در دقیقه 66 گلهای بایرن را به ثمر رساندند و کالو تنها گل لیل را وارد دروازه مونیخی ها کرد.

 در دیگر بازی این گروه نیز تیم والنسیا اسپانیا، باته بوریسوف بلاروس را در ورزشگاه خانگی خود مستایا، 4 بر دو شکست داد.

در این بازی خوناس در دقیقه 26، سولدادو در دقیقه 29 از روی نقطه پنالتی و فگولی در دقایق 51 و 86 برای والنسیا و رنان برسان در دقیقه 53 و موزولفسکی در دقیقه 83 برای باته گل زدند.

جدول گروه F : 

 

نام تیم

بازی

امتیاز

1

والنسیا

4

9

2

بایرن مونیخ

4

9

3

باته بوریسوف

4

6

4

لیل

4

0

گروهG  :

در یکی از مهمترین بازی های تیم سلتیک در ورزشگاه سلتیک پارک دست به کار بزرگی زد و تیم پرستاره و مدعی بارسلونا را دو بر یک شکست داد تا انتقام بازی رفت را از این تیم گرفته باشد.

در این بازی وانیاما در دقیقه 21 و با یک ضربه سر سلتیک را پیش انداخت تا ستارگان بارسا برای جبران نتیجه بازی را در اختار بگیرند و با پاس های متعدد سعی در نزدیک شدن به دروازه سلتیک را داشتند اما مدافعان پرتعداد سلتیک و دروازه بان این تیم سد محکمی در برابر ستارگان بارسلونا بودند.

در نیمه دوم و در دقیقه 83 با اشتباه ژاوی کاپیتان بارسلونا، وات با والدز تک به تک شد و با یک شوت زمینی گل دوم اسکاتلندی ها را وارد دروازه بارسا کرد تا کار این تیم را تمام کرده باشد.

سرانجام با پاسکاری متعدد و سریع بازیکنان بارسلونا و روی یک توپ برگشتی لیونل مسی در دقیقه 91 یکی از گل های خورده را جبران کرد اما این گل هم باعث نشد تا آبی و اناری ها با امتیاز از گلاسکو به بارسلون بازگردند.

در دیگر بازی این گروه تیم بنفیکا در ورزشگاه اسپورت لیسبو با دوگل اسکار کاردوسو در دقایق 55 و 69 تیم اسپارتاک مسکو را شکست داد.

جدول گروه G :

 

نام تیم

بازی

امتیاز

1

بارسلونا

4

9

2

سلتیک

4

7

3

بنفیکا

4

4

4

اسپارتاک

4

3

گروه H :

در این گروه تیم منچستر یونایتد موفق شد با کسب چهارمین برد متوالی با اقتدار به مرحله بعد صعود کند.

شاگردان فرگوسن در ورزشگاه مونیسیبال براگا، این تیم را سه بر یک شکست دادند و 12 امتیازی شدند تا تنها تیمی باشند که هر چهار بازی خود را با برد پست سر می گذارد.

منچستر در این بازی تا دقیقه 80 یک بر صفر از حریف عقب بود اما رابی فن پرسی در این دقیقه کار را به تساوی کشاند و وین رونی در دقیقه 84 و از روی نقطه پنالتی گل برتری شیاطین سرخ را وارد دروازه براگا کرد؛ سومين گل منچستري ها را هم خاوير هرناندز در دقيقه 1+90 به ثمر رساند..

تنها گل براگا را در این بازی آلان در دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دیگر بازی این گروه را دو تیم کلوژ رومانی و گالاتاسرای ترکیه برگزار کردند.

در این بازی که در ورزشگاه دکتر کنستانتین رادولسکو کلوژ برگزار شد، نماینده ترکیه موفق شد اولین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان این فصل کسب کند و میزبان خود را سه بر یک شکست دهد.

در این بازی بوراک ییلماز سه مرتبه در دقایق 18، 61 و 74 برای گالا گل زد و تنها گل کلوژ را سوگو در دقیقه 53 وارد دروازه مهمان کرد.

جدول گروه H:

 

نام تیم

بازی

امتیاز

1

منچستر یونایتد

4

12

2

گالاتاسرای

4

4

3

کلوژ

4

4

4

براگا

4

3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار