استاندارخراسان شمالی ساختارستادپیگیری منویات و مصوبات سفررهبر معظم انقلاب به استان را به مدیران سازمان ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ كرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی این ساختار با سه كمیته جذب اعتبارات، تبیین منویات و تحقق پروژه های عمرانی شامل دبیرخانه، مسوول پیگیری ونظارت و قائم مقامی زیرنظرمستقیم استاندار فعالیت می كنند.

محمود احمدی بیغش در ابلاغیه خود آورده است: همان گونه كه رهبر فرزانه انقلاب در فرمایش های گهربار خود تاكید فرمودند مهم دنبال گیری برنامه ها و طرح های مصوب است تا به مرحله تحقق برسد.

وی افزود:‌به منظور پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه و اجرایی شدن آنها و لزوم انجام امور به صورت سازماندهی شده و منظم ستاد پیگیری منویات و مصوبات سفر رهبر انقلاب به استان تشكیل شد و ساختار سازمانی ستاد مشتمل بر چهارچوب تشكیلاتی، شرح وظایف و تركیب اعضای كمیته ها، تدوین و برای اجرا ابلاغ می شود.

وی اظهارداشت: انتظار می رود كه هر یك از اعضای ستاد با دقت و جدیت نسبت به وظایف خود برای تحقق مصوبات این سفر ارزشمند و تاریخی تلاش كرده و اثرات پربار حضور گرانقدر رهبر فرزانه انقلاب در استان را جاودانه سازند./س

برچسب ها: ابلاغ ، مصوبات ، سفررهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.