مدیر عامل تیم استقلال از شرایط مالی این تیم رضایت ندارد به همین دلیل پس از دیدار با مسولان در وزارت ورزش به مجلس شورای اسلامی رفت.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مدیریت استقلال مدعی است که در حال حاضر هیچ یک از مسئولان قصد همراهی و کمک به وی را ندارند و به همین دلیل وی باید راهی را برای بهبودی شرایط و دریافت بودجه تیم بیابد تا بتواند وضعیت را در این تیم تغییر دهد زیرا در حال حاضر وی به تنهایی مشغول بررسی اوضاع است و با این شرایط نمی تواند تیم را تا پایان فصل همراهی کند زیرا مشکلات موجود در استقلال بسیار زیاد است و وی به تنهایی نمی تواند تمام این مسائل و مشکلات را حل کند و تیم را به آرامش برساند و اقدامی انجام دهد که کل تیم و بازیکنان از وضعیت راضی باشند.
گفتنی است: مدیرعامل استقلال پس از حضور در وزارت ورزش و دیدار و گفتگو با مسئولان در وزارت به مجلس شورای اسلامی رفت زیرا وی از حضور در وزارت به نتیجه ایده آلی دست پیدا نکرد و به همین دلیل در مجلس به دنبال رفع مشکلات خود است.
مدیرعامل تیم استقلال با چند نماینده مجلس به صورت حضوری گفتگو کرد و مشکلات بسیار زیاد استقلال را بیان کرد تا مسئولان در مجلس پیگیر وضعیت تیم و این مدیر شود.
شایان ذکر است، وی خواستار دریافت بودجه در نظر گرفته شده برای استقلال است که هنوز به مسئولان پرداخت نشده است زیرا وی با شرایط فعلی و هزینه هایی که صرف موفقیت تیم کرده است نیاز به یک پشتوانه دارد که تا به حال برای تیم ایجاد نشده است.
**شرایط تمرین و تغییر بازی های دوستانه
اعضای تیم استقلال پس از گذراندن تعطیلات کوتاه مدت برای ادامه بازی های لیگ آماده می شوند و قرار شده است که برنامه تمرینی تیم در روزهای آینده با تغییراتی روبرو شود زیرا اعضای تیم با انجام تمرینات فشرده مخالفت کرده و اعلام داشتند که به استراحت نیاز دارند.
براساس این گزارش آبی ها از ابتدای هفته تمام فشرده را در دستور کار خود قرار دادند و با دو جلسه تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را پشت سر گذاشتند تا برای ادامه بازی ها، و خصوصاً دیدار با سپاهان آماده شوند، قرار است، تمرینات فشرده و بدنسازی تا پایان هفته ادامه داشته باشد اما در ادامه تمرینات،‌شرایط راحت می شود و آبی ها تنها یک جلسه تمرین را پشت سر می گذارند.
گفتنی است؛ استقلال قرار بود طبق هماهنگی های انجام شده یکشنبه در مقابل ذوب آهن اصفهان برود اما این اتفاق رخ نمی دهد زیرا اعضای تیم ذوب آهن پس از برگزاری اردو در تهران قصد بازگشت به اصفهان را دارند و پنجشنبه به اصفهان باز می گردند به همین دلیل دیدار آبی ها با ذوب آهن پنجشنبه به اصفهان باز می گردند به همین دلیل دیدار آبی ها با ذوب آهن لغو شد و استقلالی ها قرار است در مقابل شاگردان محمود یاوری به میدان بروند.
این بازی عصر یکشنبه در تهران برگزار می شود و فجری ها که برای انجام اردو راهی تهران شدند پس از بازی با استقلال راهی شیراز می شوند از طرفی امیر قلعه نوعی قصد داشت دو بازی تدارکاتی را در دستور کار خود قرار دهد اما نحوه تمرینات و نوع آماده سازی تیم باعث شده است که وی روی تمرینات تیمی استقلال متمرکز شود و به انجام یک بازی قناعت کند اما از سوی کادر فنی تیم اعلام شده است در صورتیکه یک تیم لیگ یکی در تهران حاضر باشد مقابل استقلال بازی کند و این دیدار دو روز پس از بازی با فجر سپاسی انجام می شود.
**پیغام جدی مسئولان استقلال به طلبکارها
مسئولان تیم استقلال علاوه بر مشکلاتی که در حال حاضر در تیم با آن روبرو هستند از فصول گذشته نیز مشکلات و مسائل بسیار زیادی وجود دارد که این تیم را تحت تأثیر قرار داده است اما مسئولان مدعی هستند که این مشکلات را جدی نمی گیرند.ب
راساس این گزارش، اکثر بازیکنان قدیمی تیم استقلال با مسئولان این تیم تماس گرفته و خواستار این هستند که اعضای باشگاه در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده و آنها را به پولشان برسانند اما این اتفاق تا به حال رخ نداده است و مسئولان تیم استقلال شرایط رسیدگی به اوضاع طلبکارهای تیم را ندارند به همین دلیل مسئولان در فدراسیون موضوع طلب ها را بررسی می‌کند، اما مبلغی که قرار است به این نفرات پرداخت شود توسط مسئولان در فدراسیون انجام نمی‌شود زیرا مقدار مبلغی که قرار است از طریق فدراسیون به طلب کارهای تیم استقلال پرداخت شود به اتمام رسیده است و از این پس فدراسیون نمی‌تواند آبی ها را در مسائل مالی یاری برساند. شایان ذکر است، فدراسیون از در آمد ناشی از فروش بلیط مقداری را ذخیره در اختیار داشت تا در صورتی که اعضای تیم استقلال با مشکلی رو به رو شود آنها با پرداخت این مبلغ به طلبکارها بخش از مشکلات این تیم را حل و فصل کنند، اما طلبکارهای تیم استقلال بیش از آن تعدادی است که مسئولان بتوانند در این خصوص اقدامات جاری و مشخصی را انجام دهند. به همین دلیل هر یک از بازیکنان و مربیان سابق تیم که با مسئولان تماس برقرار می‌کنند، از سوی مسئولان این تیم رد شده و با شرایطی رو به رو می‌شوند که مشخص است که جهت رفع مشکلات پیش نمی‌رود، اما مسئولین معتقدند که این نفرات تنها باید از طریق قانونی اقدامات لازم را انجام دهند.
** فیلم مستند نام حجازی کلید می‌خورد
خانواده مرحوم ناصر ح جازی درصدر این هستند تا شرایط فراهم کنند که یاد و خاطره آن مرحوم در ذهن فوتبالی ها و مردم باقی بماند ودر این راه قرار است مستند زندگی نامه ناصر حجازی ساخته شده و در اختیار هواداران وی قرار بگیرد.
 بر اساس این گزارش، شرایط برای ساخت مجموعه از زندگی مرحوم ناصر حجازی مهیا شد و خانواده حجازی توانستند با ایجاد شرایطی مناسب بستر لازم را برای این اتفاق فراهم کنند، با اینکه پیش از این صحبت از حضور برخی کارگردانان بزرگ در این پروژه بود اما پس از اعلام حضور هر یک از آنها، در پروژه ها سینمایی قرار بر این است که یک گروه کارگردان مراحل ساخت این پروژه را پشت سر بگذارند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند تا این مستند هرچه سریعتر مراحل ساخت را پشت سر بگذارد.
 قرار است، زندگی نامه ناصر حجازی توسط خانواده و خصوصاً همسرش در اختیار گروه کارگردان این مستند قرار بگید و پس از نوشته شدن فیلم نامه و اقدامات بعدی انجام شود. در این فیلم قرار است پلان های فوتبالی نیز ضبط شود و در این پلان ها حضور بازیکنان قدیمی و دوستان و شاگردان ناصرحجازی الزامی است، خانواده ی وی نیز در این مستند حضور دارند، البته اعلام شده بود سعی مسئولین به این است که پروانه ی نمایش این مستند را دریافت کنند، اما اصرار بر این است که این فیلم بصورت cd در اختیار هواداران ناصر حجازی قرار بگیرد زیرا در حال حاضر شرایط برای تهیه این فیلم به منظور و نمایش بر روی پرده ی سینماها نیست./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار