تیم والیبال متین ورامین در بازی هفته پنجم لیگ برتر مقابل تیم میزان خراسان با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت.

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در این هفته برد ارزشمندی را تجربه کردیم، ما یک تیم نوپا و تازه کار در والیبال هستیم، با توجه به باخت در بازی هفته گذشته، مقابل تیم میزان خراسان فقط برای برد ظاهر شدیم.

وی تصریح کرد: دیدارهای لیگ برتر با توجه به تأخیر در تشکیل تیم برای ما تاکنون در حکم بازی تدارکاتی بوده است زیرا من در طول سنوات گذشته که حضور در این پیکارها را تجربه کرده ام.
حداقل دو الی سه ماه پیش از شروع بازی ها اقدام به تشکیل تیم و آغاز تمرینات تدارکاتی می کردیم ولی امسال وضعیت به طور کاملاً متفاوتی است.

وی گفت: نتایج بدست آمده از سوی تیم متین والیبال ورامین تاکنون رضایت بخشی است و تماشاگران فرماندار، مسئولان شهر ورامین، مسئولان باشگاه متین کار سازه ورامین باور کرده اند که تشکیل تیم والیبال و حضور در مسابقات لیگ برتر باعث ایجاد هیجان، شور و شوق در این شعر شده و تمامی هزینه و سرمایه گذاری های انجام شده سود بسیار خوبی در پی دارد.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در ادامه یادآور شد: در حال حاضر جایگاه ما در جدول رده بندی در مکان پنجم است من از این موضوع رضایت دارم و برای ارتقاء آن باید تلاشمان را مضاعف کرده و افزایش دهیم، این تیم آنقدر قوی و قدرتمند نیست که با خیال راحت بازی ها را دنبال کنیم، آنقدر هم ضعیف نیست که ناراحت و نگران از ادامه بازی ها و نتایج به دست آمده باشیم.

کارخانه تصریح کرد: ما برای رسیدن به اهداف متعالی و کسب جایگاه بهتر در جدول رده بندی راه بسیار طولانی و سختی را در پیش داریم و به قولی سوار برگشتی در راه رسیدن به ساحل نجات هستیم، من هم از نظر نتیجه و هم از بعد انضباطی و اخلاقی از شاگردانم راضی هستم.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: سعی داریم با کسب نتایج خوب در لیگ برتر امسال، مسئولان باشگاه را به ادامه حضور در لیگ برتر والیبال دلگرم کنیم و این بخش خصوصی حمایت خود را از این رشته وسعت بخشد و از این طریق وارت خوبی باشیم، در حال  حاضر چون والیبال ورامین جزو سهمیه تهران محسوب می شود والیبالیست های مطرح علاقمند به عقد قرارداد با این تیم هستند.
این امر در حالی است که مسئولان باشگاه با نگاهی حرفه ای از هیچ گونه تلاشی برای والیبالیست ها دریغ نکرده اند.
کارخانه ضمن اشاره به حساسیت های بازی های لیگ برتر والیبال گفت: برای رویارویی با تیم میزان خراسان از نظر ذهنی و روانی کادر فنی روی بازیکنان کار کرد، زیرا تیمی که توانایی شکست پیکان صاحب نام در تهران را دارد به طور قطع تیم قدرتمندیست پس بازیکنان نباید آن را دست کم بگیرند.

وی گفت: طبق آنالیز دقیقی از تیم میزان خراسان داشتیم نقاط قوت آن ها را به طور کامل بررسی کرده بودیم، خراسانی ها در زدن سرویس توپ گیری داخل میدان و دفاع بسیار عالی و بدون نقص بازی کردند، مبنای کار ما در هفته پنجم لیگ برتر بر اساس نقاط قوت حریف بود، سعی کردیم مهره های کلیدی خراسان را مهار کرده و در راستای کسب امتیاز موفق عمل کنیم که خوشبختانه موفق هم بودیم./مح
برچسب ها: مکان ، افزایش ، طولانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار