مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان گفت: هفته احترام به قوانین راهنمائی و رانندگی از 22 آبان لغایت 28 آبان در استان برگزار می‎شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهدی میقانی در جلسه تخصصی برنامه‎ریزی و هماهنگی برای گرامیداشت هفته احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان اظهار داشت: این جلسه با حضور دستگاه‎های ذی‌ربط و دخیل در امر ایمنی و ترافیک نظیر، استانداری، معاونت پیشگیری از جرم دادگستری، راه و شهرسازی، پلیس راهور، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: این جلسه به پیشنهاد اداره کل حمل و نقل و پایانه‎ها و به منظور ایجاد هماهنگی و برنامه‎ریزی منسجم برای برگزاری هفته‎ای با عنوان "احترام به قوانین راهنمائی و رانندگی" تشکیل شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان گفت: برنامه‎ها و اقدامات فرهنگی و آموزشی از سوی تمام دستگاه‎های مرتبط با موضوع ایمنی و ترافیک در راستای افزایش ایمنی تردد و کاهش سوانح رانندگی اجرا می‎شود.

میقانی اذعان داشت: در این جلسه ضمن تبادل نظر در اجرای اقدامات موثر و سودمند تاکید شد دستگاه‎های مرتبط از تمامی ظرفیت موجود در راستای فرهنگ‎سازی آحاد جامعه با احترام به  قوانین استفاده کرده که با حساس‎سازی این مقوله گام مثبتی در اصلاح رفتارها و رعایت حقوق شهروندی برداشته می‎شود.

در پایان هر یک از مسئولان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای برگزاری هر چه باشکوه‎تر مراسم هفته احترام به قوانین راهنمائی و رانندگی پرداخته و تقویم روزهای هفته برای تصویب نهایی تدوین شد./ج1


برچسب ها: گرگان ، قوانین ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.