مشتری که به خیال بیمه ماشینش دست روی دست گذاشت تا ماشینش پرید!

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان :

  محمدی ، صاحب خودروی زامیادیست که چند ماه پیش با کلی ذوق از یکی از نمایندگی های شرکت سایپا در کرمان خریده بود.

این شهروند کرمانی 13 تیرماه جاری پس از مراجعه به نمایندگی مربوطه ، تقاضای خرید خودرو ی زامیاد را داد که پس از صحبت با مسئولین نمایندگی مقرر شد برای خرید نقدی 14 میلیون و 700 هزار تومان بپردازد.

وی می گوید: قرار شد به صورت قسطی در مرحله ی اول 9 میلیون و 330 هزار تومان و مابقی آن را در 6 ماه در اقساط هر دو ماهی 2میلیون و 159 هزار تومان بپردازم.

آقای محمدی با اشاره به اینکه سواد درست و حسابی ندارد ، می افزاید: در بدو ورود به من چند فرم دادند که امضاء کنم و از من خواستند یک ضامن بیاورم ، در نهایت مسئولین نمایندگی قیمت خودرو را 14 میلیون و 300 هزار تومان عنوان کردند که با بیمه 14 میلیون و 700 هزار تومان رقم خورد.

وی یادآور شد: پس از خرید ماشین متوجه شدم ، خودرو مدل 90 است که اعتراض کردم ، اما ابتدای امر مسئولین زیر بار نرفتند ، در پایان مقرر شد ماء التفاوت آن را به من پراداخت کنند که این امر محقق نشد.

این شهروند با بیان اینکه در موقع ثبت نام و تحویل ماشین هیچکدام از مسئولین آن نمایندگی مرا توجیه نکردند که این خودرو بیمه ی بدنه نیست ،خاطرنشان می کند: من با به خیال اینکه ماشینم تا پایان اقساط بیمه بدنه هم هست ، آن را بیمه نکردم، تا اینکه 24 مرداد ماه جاری به سرقت رفت ، این در حالی بود که تنها یک هفته از تحویل آن گذشته بود.

  محمدی می گوید: وقتی برای دریافت خسارت به بیمه مراجعه کردم متوجه شدم خودروی دریافتی من اصلاً بیمه بدنه نبوده و پول دریافتی فقط به منزله ی بیمه شخص ثالث بوده است.

وی که اکنون تمام دارایی اش را در این راه از دست داده است ، از مسئولین ذیربط تقاضای کمک دارد./س

برچسب ها: نمایندگی ، سایپا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.