محمد محمدی: تعطیلات لیگ بیشترین ضربه را به تیم هایی مثل راه آهن که نتایج خوبی گرفته بوده اند می زند.

 دروازبان تیم راه آهن به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ابم و فشار تمرینات و بدنسازی بر روی بازیکنان بسیار زیاد است و برای ادامه لیگ آمادگی کامل داریم.

 محمدی با انتقاد از تعطیلات زیاد لیگ برتر گفت: این تعطیلات برای تیم هایی مثل راه آهن که در جدول جای خود را دارند و به صعود به بالای جدول امید دارند سم است و زیرا باید در این تعطیلات دوباره بدنسازی  کنیم واین باعث مصدومیت بازیکنان می شود.

محمدی که سابقه حضور درتیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را دارد در خصوص قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم راه آهن گفت:  به حاشیه ها فکر نمی کنم  و فقط تمرینات را پیگیری می کنم و نظر کادر فنی برایم مهم است.


علی دایی سرمربی تیم عدالت را رعایت می کند و هر کسی که آمادگی کامل داشته باشد را در ترکیب قرار خواهد داد و رقابت سالمی را با دیگر دروازه بان راه آهن دارم.

 دروازبان راه آهن درباره تیم راه آهن در نیم فصل دوم گفت:  اگر کمی به خود باوری برسیم و روحیه تیمی افزایش پیدا کند چیزی از  تیم های بالای جدل  کمتر نداریم و دایی می داند چگونه تیم را به صدر جدول برساند و امسال راه آهن را می توان جزو بالا نشینان دانست، زیرا از لحاظ تیمی و مدیریتی مشکل نداریم ضمن اینکه مدیران قرار داد ها را به موقع پرداخت می کنند./آق

 

برچسب ها: محمدی ، لیگ ، بیشترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار