بازیکن بیمه رازی گفت: خیلی دوست دارم در لیگ خارجی بازی کنم ولی متاسفانه تاکنون این فرصت پیش نیامده است.

مینا وطن پرست بازیکن تیم هندبال بیمه رازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: حضور در لیک های خارجی به پیشرفت هندبال کشورمان کمک زیادی می کند برای همین خیلی دوست دارم در لیگ خارجی بازی کنم اما متاسفانه تاکنون پیشنهادی بهم نشده است البته اگر روزی چنین موضوعی پیشنهاد شود باید شرایط را هم بسنجیم .

وی تصریح کرد: هم اکنون رده دوم مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داده ایم با قدرت مقابل حریفان می ایستیم و وضعیت خوبی در تیم حاکم است . وطن پرست در ادامه گفت: تیم ثامن الحجج ( بانوان) سبزوار از قدرتمند ترین تیم های لیگ می باشد در این بین دیگر تیم ها نیز خوب کار می کنند.

وی اشاره کرد : تمام تلاش ما این است که در پایان این رقابت ها جزء تیم های برتر باشیم و نماینده شایسته ای برای تهران باشیم.

وطن پرست اضافه کرد: داوریها در این 4 هفته برگزار شده زیاد جالب نبوده است و با اشتباهات فاحش در امتیاز گیری تیم مان تاثیر گذاشته است.

وی عنوان کرد: نزدیک به 14سال است که هندبال بازی می کنیم و 6-7 سال هم است در خدمت تیم ملی هستم.

وطن پرست گفت: هندبال خود را از زیتون کرمان آغاز کردم و در این مدت در تیم سپاهان بودم و هم اکنون نیز در بیمه رازی تهران بازی می کنم.

وی یادآور شد: فعلاً قصد مربیگری ندارم و حالا حالا جا دارد که بازی کنم و در خدمت هندبال کشورمان باشم.

ملی پوش کشورمان در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: خوشبختانه وضعیت مناسبی در تیم حاکم است بازیکنان با جدیت تمرینات خود را زیر نظر سانیا پانیچ سرمربی خارجی انجام می دهند.

وطن پرست اظهار کرد: طبق قرعه کشی که مدتی پیش صورت گرفت ما با تیم های کره جنوبی ، کره شمالی ، چین و اندونزی هم گروه شدیم در واقع در گروه سخت و دشوار قرار گرفتیم شاید نتوانیم مقام خوبی کسب کنیم اما تلاش می کنیم نسبت به سال های گذشته بهتر عمل کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در اردو هایی که برگزار شده است همه چیز برایمان تامین شد و مشکل خاص نبود و فدراسیون هم و غم خود را جزم کرده است تا یک تیم خوب را به این رقابت ها بفرستد و امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم./آق

برچسب ها: هندبال ، بانوان ، وطن پرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار