رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد خبر داد: با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهر هاي استان، 18 فروشنده اصلي مواد مخدر در سطح استان دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمد خسروي ضمن اعلام خبر فوق افزود: در تداوم اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي مناطق آلوده شهري عمليات منسجم پليسي با شركت عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر،يگان امداد و كلانتري هاي استان در مناطق آلوده به مرحله اجرا درآمد.
وي در ادامه ضمن اشاره به كشفيات اين عمليات گفت: در اين طرح 18 فروشنده پرخطر و اصلي جمع آوري كه دو نفر از اين افراد جمع آوري شده زن بوده و مقادير قابل توجه اي از مواد مخدر آماده فروش به ميزان بيش از 15 کيلو گرم انواع مواد و چندين ترازوي توزين كشف و ضبط گرديد.
سرهنگ خسروي در ادامه ضمن اشاره به كارهاي فرهنگي پليس مبارزه با مواد مخدر افزود: در شش ماهه امسال در مدارس ، دانشگاهها و مساجد بيش از 20 هزار نفر از عوارض سوء مصرف مواد مخدر آموزش هاي لازم صورت گرفته است.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد در خاتمه تاكيد كرد: عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر بطور شبانه روزي در خدمت همشهريان عزيز بوده و با شماره تلفن هاي 110 و 2183227 و 2183120 آماده دريافت هرگونه اطللاعات و اخبار در خصوص مواد مخدر مي باشند./ف
 
برچسب ها: فروشنده ، مخدر ، بویراحمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.