نايب رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به هر حال تصمیم گیرنده اصلی بهروان است و نظر وي در این باره مهم است،اما جام حذفي برگزار مي شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران قرار بود در جلسه امروز مدیران باشگاه های کشور به همراه مسئولان فدراسیون در مورد جام حذفی تصمیم گیری کنند که البته استقبال بی نظیر یعنی 5 مدیرعامل از 18 مدیرعامل در نوع خود جالب توجه بود.

لازم به ذکر است، از فدراسیون فوتبال نیز مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون و غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ برتر و نائب رئیس فدراسیون حضور داشتند ضمن اینکه علی کفاشیان در اتاق خود حضور داشت و در جلسه غایب بود.

مدیران عامل حاضر در جلسه عبارت اند از درودگر مدیرعامل ملوان انزلی، جعفری مدیر عامل تراکتورسازی تبریز، رمضان بیگی مدیرعامل صبای قم، حیدری مدیرعامل سایپا و خسرو ابراهیمی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مدیران حاضر در جلسه بودند ضمن اینکه سرخابی های پایتخت نماینده ای در این جلسه ندارند.




**هادی آیت الهی: موافق برگزاری جام حذفی هستم

نائب رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به هر حال تصمیم گیرنده اصلی بهروان است و نظر وي در این باره مهم است.

هادی آیت اللهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به هر حال در مورد برگزاری جام حذفی بهروان باید تصمیم بگیرند و به احتمال زياد جام حذفي برگزار مي شود.
وی افزود: من قبلاً مخالف این بودم که جام حذفی برگزار شود به دلیل اینکه شرکت کننده زیاد بود ولی الان خیلی تیم ها انصراف دادند و الان موفق برگزاری جام حذفی هستم.

آیت اللهی در مورد تخلفات فوتبال هیئت شیراز خاطرنشان کرد: بالاخره هر کس نظری دارد و بعضی ها گفتند تخلف صورت گرفته شده ولی نظر من این است که تصمیم گیرنده اصلی فدراسیون است که نظر فدراسیون مبنی بر این بوده که هیچ تخلفی صورت نگرفته است./مح

برچسب ها: جام حذفی ، مدیران ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار