عضو جبهه ايستادگي گفت: جريان اصلاحات براي وارد شدن مجدد به عرصه سياسي كشور با ايجاد تبليغات رواني سعي دارد خود را پيروز صحنه انتخابات نشان دهد و براي اين منظور به صحبت‌هاي اغراق آميز روي مي‌آورد.

حسين كنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به ادعاي اصلاح طلبان مبني بر وجود 50 ميليون راي در کشور اظهار داشت: احزابي كه بعد از يك دوره پيروزي، در انتخابات بعدي با شكست و عدم اقبال مردم مواجه مي‌شوند، درصدد هستند براي وارد شدن مجدد به عرصه سياسي كشور با ايجاد تبليغات رواني خود را پيروز صحنه انتخابات نشان دهند و براي اين هدف به صحبت‌هاي اغراق آميز روي مي‌آورند.

وي با اشاره به سابقه عملكرد اصلاح‌طلبان درانتخابات گذشته گفت: اين صحبت‌ها بيشتر در پي تقويت روحيه شكست خورده هواداران بيان مي شود و در صورت عدم اقبال مردم، توهم " تقلب " را پياده و يك جنگ رواني را ساماندهي مي‌كنند.

اين كارشناس سياست خارجي درادامه افزود: احزاب سياسي اصلاح‌طلب خواهان شركت درانتخابات آتي مي‌بايست با رعايت قواعد بازي، در چارچوب رقابت‌هاي سياسي وارد صحنه انتخابات شوند و در صورت عدم راي بلوا و آشوب به راه نياندازند.

عضو جبهه ايستادگي با بيان اينكه تبليغات اغراق‌گونه همواره نتيجه معكوس مي‌دهد، خاطرنشان كرد: نحوه اينگونه تبليغات خود نوعي ضد تبليغ محسوب مي‌شود چراكه جامعه از این جریان تندرو و ساختارشکن عبور کرده و بدنه اجتماعی آگاه شده است و احزاب وابسته به اين جريان از اين واقعيت باخبرند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اصلاحات ، رای ، تقلب ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار