شهرک صنعتی انرژی بر لامرد در جنوب فارس با محوریت استقرار صنایع جانبی مربوط به نفت و گاز و پتروشیمی آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت : این شهرک صنعتی با مساحت 1083هکتار یکی از 3 شهرک صنعتی بزرگ استان فارس و جنوب کشور محسوب می شودهم اکنون استان فارس با دارا بودن 56 شهرک صنعتی فعال، یکی از استانهای شاخص کشور در زمینه وجود زیرساختها برای استقرار صنایع در شهرکهای صنعتی است.

صداقت پور با بیان اینکه در شهرکهای صنعتی فارس شرکتهای مطرح در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به فعالیت می پردازند گفت : برخی از این مجموعه های صنعتی به لحاظ تولیدات و ساخت تجهیزات و همچنین ارائه خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت در کشور و خاورمیانه منحصر به فرد هستند .

وی با اشاره به اینکه تعمیر و نگهداری سکوهای دریایی برای نخستین بار در خاورمیانه توسط یکی از مجموعه های فعال صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شیراز انجام می شود گفت: علاوه بر آن در زمینه ساخت انواع تجیهزات ثابت و سنگین صنایع نفت ،‌ مبدلهای حرارتی ، کولرهای هوایی و همچنین تجهیزات خاص نیز در شهرکهای صنعتی استان واحدهای مطرحی به فعایلت می پردازند.

شهرک صنعتی لامرد با مساحت 1083هکتار یکی از 3 شهرک صنعتی بزرگ استان فارس و جنوب کشور محسوب می شود.
برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، لامرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.