پيشکسوت تيم ملي فوتبال کشورمان ضمن اذعان به تاثير منفي غيبت كريمي در بازي با ازبكستان، استفاده از خلعتبري را بهترين گزينه جايگزين وي مي‌داند.

ابراهيم آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بازي با كره تمام شده است و بايد به ازبكستان فكر كرد زيرا اين بازي تعيين كننده و بسيار مهم است و ازبكستان حريف دست و پا بسته اي نيست و نبايد به ازبكستان امتياز بدهيم زيرا اگر قدر 3 امتياز خانگي را ندانيم در بازيهاي آينده حسرت اين پيروزي را خواهيم خورد.

مدافع سابق تيم ملي فوتبال در خصوص غيبت كريمي تصريح كرد: كريمي بازيكن نيست كه بتوان به راحتي از كنار نام وي عبور كرد به طور يقين غيبت وي ما را با مشكل مواجه خواهد كرد و در غياب وي تنها كسي كه در پشت سر مهاجمان مي‌تواند نقش علي كريمي را برعهده بگيرد خلعتبري است و كادر فني به خوبي مي‌تواند از وي بازي بگيرد زيرا خلعتبري با ميانگين دوندگي حدود 12 كيلومتر در طول نود دقيقه در حد استاندارد تلاش مي‌كند برخلاف بازيكنان ليگ برتر كه حداكثر هشت كيلومتر در زمين مي‌دوند.

مدافع سابق پرسپوليس در خصوص بازي با ازبكستان افزود: بايد از ابتدا هجومي بازي كنيم و فكر دفاع را از سر بيرون كنيم ولي بايد مراتب ضد حمله هاي ازبكستان باشيم و كي روش بايد در خصوص توپ هاي ارسالي از كناره در دفاع، مدافعان را توجيه نمايد زيرا نقطه ضعف تيم ملي در خط دفاعي همين توپ هاي ارسالي از كناره ها است.

آشتياني افزود: اين بازي از ديدار كره مهم تر است و  ازبكستان با بازي مكانيكي و قدرت بدني بالا مي تواند براي ما مشكل ساز شود ولي حضور تماشاگران وزنه مهمي براي تيم ما خواهد بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار