من با توجه به نديدن فيلم "يك خانواده محترم" تنها نگران فرصت از دست رفتن اكران فيلم "كوچه ملي" بودم.

مهرشاد كارخاني، كارگردان سينما در گفتگو باخبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در يادداشتي كه در يكي از خبرگزاري ها داشتم هيچ نكته و يا حرفي مبني بر شباهت فيلم "كوچه ملي" با فيلم "يك خانواده محترم "نزده ام كه اين آقايان در جوابيه حرفهاي من اينگونه گفته اند.
وي ادامه داد: من هيچوقت فيلم "يك خانواده محترم" را نديده ام كه بخواهم در خصوص موضوع آن و ارتباط اين فيلم با خودم حرفي بزنم، "سعيد هاشمي" قصد تخريب مرا در اين عرصه دارد.
كارخاني اظهار داشت: فيلم "كوچه ملي" تنها به لحاظ اينكه هنوز فرصت اكران پيدا نكرده با فيلم "يك خانواده محترم" مقايسه كرده‌ام اينكه چرا بايد يك سازمان با توليد به بيش از 300اثر همچنان فيلمهايش منتظر اكران باشد.
وي تصريح كرد: هدف من از گفتن اين حرفها تنها اين بود كه چرا فيلمهايي كه از طريق هزينه هاي دولت ساخته مي شود، فرصت اكران پيدا نكنند و در آرشيو سيما فيلم خاك بخورد.
كارخاني در پايان صحبتهايش به هزينه فيلم "كوچه ملي" اشاره و خاطر نشان كرد: بودجه اين فيلم كه 50درصد آن از طريق مشاركت با سعيد هاشمي و سيما فيلم است كه براي تله فيلمي مد نظر بود كه با نوع كارگرداني من همخواني نداشت و من با پيشنهاد فيلمنامه "كوچه ملي" و قبول آن پيشنهاد از طرف آنها اين فيلم را ساختم.  /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار