از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی، نسخه موبایلی رساله توضیح المسائل و مناسک حج این مرجع تقلید ویژه سیستم عامل آندروید تولید شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مسعود پیرانی مسؤول پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی اعلام کرد: این پایگاه در راستای ترویج احکام اسلامی و دسترسی آسان به فتاوی این مرجع تقلید اقدام به طراحی و تولید نرم افزار های رساله توضیح المسائل و مناسک حج ویژه تلفن های همراه با سیستم عامل آندروید کرده است.
مسعود پیرانی با بیان اینکه این گروه از نرم افزار ها که در بخش فنی و برنامه نویسی پایگاه اطلاع رسانی طراحی شده؛ اولین تولیدات این مجموعه است افزود: نسخه حاضر به‌صورت مقدماتی ارائه می شود و نسخه های تکمیلی نیز در آینده نزدیک در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
مسؤول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان ویژگی های این مجموعه نرم افزار اضافه کرد: از ویژگیهای این نرم افزار ها ارائه به چند زبان است که در مرحله اول مناسک حج این مرجع تقلید به همراه فهرست تفصیلی و به زبانهای فارسی ،انگلیسی ،روسی و اردو ، پیش از موسم حج جهت استفاده حجاج بیت الله الحرام آماده و به سرزمین وحی ارسال شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.