قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 7 و 11 واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار و زیر 25 هزار نفر جمعیت استان آماده تحویل به متقاضیان است.

خلیل محبت خواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با بیان اینکه این تعداد مساکن مهر در قالب تعاونی، خودمالکی، چندخانواری و بافت فرسوده احداث شده است اظهارداشت: در استان آذربایجان غربی بیش از 26 هزار واحد مسکن مهر در قالب 248 تعاونی مسکن در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه میانگین پیشرفت اجرایی ساخت و ساز چهار هزار واحد مسکونی مهر در شهرستان های میاندوآب، بوکان و پیرانشهر بالای 80 درصد است، افزود: 580 واحد مسکونی در شهرستان بوکان، 240 واحد در شهرستان پیرانشهر و یک هزار و 356 واحد مسکن مهر در شهرستان میاندوآب قابل بهره برداری است.

محبت خواه از پرداخت پنج هزار و 775 میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل مسکن مهر استان خبر داد و گفت: اگر شرکت های خدمات رسان با شتاب مضاعف تعهدات خود را عملی کنند این تعداد مساکن مهر در روزهای آتی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

فدانسیون 22 هزار واحد مسکونی خاتمه یافته است

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان، پیشرفت اجرایی پروژه های مسکن مهر را بیش از 58 درصد اعلام کرد و اظهارداشت: مرحله فونداسیون در 22 هزار و 516 واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

محبت خواه از فراهم شدن امکان معرفی افراد واجد شرایط برای جایگزینی متقاضیان انصرافی نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر متقاضیان می توانند از میان گزینه های مختلف مسکن مهر خود را انتخاب کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.