فرماندار هفتگل از تكميل 11 پروژه عمراني در قالب مهر ماندگار تا پايان سال جاري خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ صالح بيگي اظهاركرد: اعتبار مورد نياز براي برخي از اين پروژه‌ها از محل اعتبارات ملي و استاني تامين شده اما هنوز اعتبار برخي پروژه‌ها تامين نشده است.

وي افزود: در قالب پروژه‌هاي مهر ماندگار 4 بند خاكي در شهرستان در مناطق سرتيوك 2، توفماري، كرزا و درابيد احداث و تكميل مي‌شوند.

صالحي‌بيگي تصريح‌كرد: قرار است دبيرستان شبانه‌روزي نمره يك نيز با اعتبار حدود 2 ميليارد تومان، يادمان شهدا با اعتبار 500 ميليون تومان، مدرسه 10 كلاسه با اعتبار 700 ميليون تومان و سالن ورزشي چند منظوره تكميل و احداث شوند.

فرماندار هفتگل عنوان‌كرد: پروژه آبرساني به منطقه رغيبه يكي از پروژه‌‌هاي ملي است كه در قالب اجراي اين پروژه 40 روستاي هفتگل از آب شرب بهره‌مند مي‌شوند. اجراي اين پروژه به حدود 20 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.

وي ادامه‌داد: لازم است كه در اجراي اين پروژه سازمان آب و برق خوزستان و شركت آب و فاضلاب روستايي همكاري لازم را داشته باشند. بايد در اين پروژه 57 كيلومتر بلوله‌گذاري انجام شود كه تاكنون كمتر از 10 كيلومتر آن اجرا شده است.

صالحي‌بيگي افزود: پروژه احداث تصفيه‌خانه آب شهرستان هفتگل يكي‌ديگر از پروژه‌هاي نيمه‌تمام است كه فاز اول آن به صورت كامل اجرا نشده و فاز دوم آن نيز بايد آغاز شود. تاكنون بيش از چهار ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار براي آن صرف شده و 40 درصد پروژه احداث تصفيه‌خانه آب هفتگل به اجرا رسيده است.

فرماندار هفتگل همچنين خواستار تامين اعتبارات مورد نياز براي پروژه آبرساني رغيبه و تصفيه‌خانه آب اين شهرستان شد./س
برچسب ها: تکمیل ، پروژه ، هفتگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.