معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: تکمیل طرحهای مسکن مهر به عنوان سند افتخار دولت نهم و دهم باید به سرعت و با جدیت تمام در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین میرجعفریان دیروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان نمین افزود: تکمیل طرحهای مسکن مهر این شهرستان مراحل پایانی خود را سپری می‌کند که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده تحویل متقاضیان شود.

وی گفت: ‌به دلیل آن که شهرستان نمین جز شهرهای زیر 25 هزار نفر است ساخت و ساز مسکن بر عهده بنیاد مسکن است که کارهای اساسی و زیربنایی نیز در تکمیل این طرح‌ها صورت گرفته است.

میر جعفریان افزود:‌ حدود 460 واحد مسکونی مهر در نمین همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب آماده تحویل به متقاضیان می‌باشد.

‌معاون عمرانی استاندار اردبیل همچنین در بازدید از طرحهای شهرستان نیر گفت: دولت مصمم است تا طرحهای نیمه‌تمام را در قالب مهر ماندگار تکمیل کرده و به بهره‌برداری برساند.

وی با اشاره به پیشرفت 95 درصدی طرحهای عمرانی آموزش و پرورش نیز افزود: از این تعداد پنج طرح دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

میرجعفریان در ادامه تکمیل جاده نیرـ سراب را به عنوان طرح مهر ماندگار از اولویت‌های جدی برشمرد و گفت: ‌امسال 300 میلیون تومان اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شده است/س 

برچسب ها: نمین ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.