به گزارش
گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس محمدحسن وساق ضمن اعلام خبرافزود: تنها 2 ستون از مجموع ستونهای موردنیاز برای اجرای این پروژه باقی ماندهاست که تلاش برای احداث یکیاز ستونها بهزودی پساز اجرای عملیات انحرافترافیکی آغاز میشود.
وی درادامه گفت: عملیاتاجرایی برخی بخشهای این پروژه همچون پلجهتی جادهقدیم تهران- کرج به جادهمخصوص تهران- کرج ( بهسمت کرج )که اتفاقاً دارای ارزش ترافیکـی زیـادی میبـاشـد، درگیـر رفع معارضات ملکی باقی ماندهاست و با تحقق این مهم، بسیاری از بخشهای روبهاتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی یک بهسرعت دراختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
مجری طرحهای پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران همچنین بابیان آنکه از عملیاتتولید قطعاتبتنی موردنیاز برای احداث عرشه پلهای این تقاطع باقوت درحال پیگیریاست، گفت: بخش باقیمانده از این عملیات، شامل تولید نیمی از قطعاتعرشه پل ادامه بزرگراه فتح به بزرگراه حکیم میباشد که طبق برنامه زمانبندی تا یکماه آینده بهاتمام میرسد.
وی با اعلام پایان عملیات نصبعرشه در پلارتباطی ادامه بزرگراه حکیم به بزرگراهفتح ( بهسمت تهران )از اجرای عملیات نصب قرنیزها در این پل خبرداد.
بهگفته مهندس وساق طی یکماه گذشته رمپاتصالی جادهقدیم به جادهمخصوص کرج (بهسمت تهران) روکشآسفالت شدهاست و رمپ اتصالی جادهمخصوص کرج به بزرگراه حکیم نیز تا 15 روز آینده آماده اجرای روکشآسفالت میشود.
گفتنیاست سهراه کاروانسراسنگی در غربتهران، به دلیل تلاقی سهمحور بزرگراهی مهم جادهقدیم کرج، جادهمخصوص کرج و ادامه بزرگراه حکیم، یکیاز مبادیورودی شهرتهران بهشمارمیآید و بهرهبرداری از تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی یک، علاوه بر حذف نقطه حادثهخیز ترافیکی دراین منطقه، سبب روانسازی و ساماندهی ترافیکی شریانهای غرب به شرق تهران خواهد شد./ف