بهاي نفت خام کمي پس از آغاز به کار بازار نيويورک افزايش يافت و بازار بين مشکلات بودجه اي در آمريکا ، ضعف تقاضاي جهاني و ارقام خوب اقتصادي در چين مردد باقي مانده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ حدود ساعت چهارده و بيست و پنج دقيقه به وقت گرينويچ ، بهاي هربشکه نفت وست تگزاس اينترمدييت ( نفت پايه آمريکا ) براي تحويل در دسامبر با هشت سنت افزايش به هشتاد و شش دلار و پانزده سنت رسيد.

 مت اسميت از تحليلگران بازار نفت اعلام کرد: قيمت هاي نفت خام تابع تحول يا عدم تحول اوضاع در جبهه ديوار بودجه اي در آمريکا و بحران بدهي منطقه يورو است.

موازنه سياسي در واشنگتن ( سنا و رياست جمهوري دموکرات ها ، مجلس نمايندگان جمهوريخواه) پس از انتخابات ششم نوامبر بدون تغيير باقي مانده است و سرماهي گذاران از انسداد سياسي در عرصه بودجه نگران هستند.اين انسداد بودجه اي اوايل ژانويه موجب کاهش هاي خودکار در بودجه شد که مي تواند بر اقتصاد آمريکا تاثير منفي گذارد.

باراک اوباما رئيس جمهوري آمريکا  رهبران دو طرف را به گفتگوهايي در کاخ سفيد در اين هفته دعوت کرد.به موازت آن ، در حالي که وزيران کشورهاي منطقه يورو قرار است گزارش مهم ترين تامين کنندگان منابع مالي آتن را برريس کنند، يونان همچنان موجب نگراني است .

برچسب ها: بها ، نفت ، نیویورک ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار