با توجه به اینکه در عرصه تهاجم کفر علیه اسلام قرار داریم روحیه و احساس عاشورایی راه مقابله با این تهاجم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون راهبردی قوه قضائیه گفت: ماه محرم نقش بیبدیلی در حفظ و صیانت از دین اسلام داشته است.

ذوالقدربا اشاره به اینکه اگر حماسه امام حسین(ع) نبود از دین اسلام به جز رسمی و از قرآن جز اسمی باقی نمیماند،افزود:همه مقدمات برای از بین بردن قیام امام حسین(ع) درکانون خود فراهم شده بود.

وی با بیان اینکه با روش‏های فرهنگی کنترل فساد بزرگ آن دوران ممکن نبود، اضافه کرد: فقط قیام امام حسین (ع) این فسادها را ازبین برد و در واقع از یک دیدگاه استراتژیک پیروزمیدان جنگ در کربلا امام حسین (ع) و یاران ایشان بود.

معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه ملت ایران نیز با همان احساس عاشورایی خود انقلاب اسلامی را پیش برده است، تصریح کرد: امروز نیز باید این سرمایه را قدر دانسته و نگذاریم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهتزاز بیفتد.

ذوالقدربا اشاره به اینکه امروز در جنگ همه جانبه و تمام عیار دشمنان و از جمله استکبار جهانی با کشور قرار داریم، ادامه داد:دشمنان برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران همه شیوههای جنگ را تجربه کردهاند.

وی به تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگهای داخلی توسط سر سپردگان به دشمن و تهاجمات سیاسی و بی‌ثباتیهای سیاسی دشمنان علیه ایران اشاره وخاطر نشان کرد:امروزنیزهدف محاصره اقتصادی جنگ است و آنها میخواهند مردم را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بشورانند./س

برچسب ها: روحیه ، تهاجم ، کفر ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.