نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس درباره رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴ گفت: رزمایش مدافعان آسمان ولایت۴ قدرت نظامی ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور با یادآوری تاثیرات مثبت این مانور گفت: یکی از آثار خوب این چنین مانور‌ها این است که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به مراتب افزایش می‌دهد و به رخ جهانیان می‌کشاند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: با این مانور به دشمن می‌فهمانیم که در صورت هر گونه تجاوز احتمالی به ایران چه هزینه سنگینی را باید بپردازد و باید بدانند که پاسخ ایران پشیمان کننده خواهد بود.

حقیقت‌پور با بیان اینکه نیرو‌های نظامی ایران قدرتمندانه نشاط و آمادگی نظامی و تدافعی خود را به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: دشمنان این مرزوبوم با رصد دقیق این مانور پی به آمادگی حداکثری نیروهای نظامی جمهوری اسلامی می‌برند.

وی افزود: توانمندی نیروهای نظامی ایران روز به روز برای غرب آشکارتر می‌شود و اخیراً نیز با پاسخ کوبنده‌ای که به پرنده بدون سرنشین آمریکایی دادند این قضیه ثابت شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: این مانور به خوبی پاسخی نیز به اعراب می‌دهد که اخیراً از صبوری ایران اسلامی سوء استفاده کرده و شروع به رجز‌خوانی‌هایی می‌کنند، به آنها این پیام را دارد که مشکلات داخلی خود را فرافکنی نکنند چرا که ایران مسئول هیچ یک از مسائل داخلی آنها نیست.

وی افزود: جمهوری اسلامی هرگز اهل تجاوز به مرزهای دیگر کشور‌ها نیست ولی از مرز‌های خود در برابر هر گونه تجاوزی دفاع خواهند کرد و پشیمان‌کننده بودن این  دفاع را در جریان هشت‌ساله جنگ تحمیلی به رخ جهانیان کشید از این رو با تجربه‌های که از آن نبرد به دست آورده در هر کارزاری می‌تواند سربلند بیرون بیاید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تصریح کرد: مانورهای جمهوری اسلامی برای هیچ کشوری تهدید نیست و این گونه رزمایش‌ها خصیصه ذاتی همه نیروهای نظامی است./س

برچسب ها: اردبیل ، پاسخ ، ایران ، به ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.