مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن در مقطع کنونی در حقیقت پیامی روشن و برگرفته از مکتب سیدالشهداست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام حسن کاملی‌‌فر دیروز در همایش روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی افزود: همان‌گونه که یزید امام حسین (ع) را در تنگنا و مضیقه قرار داد تا شاید آن حضرت از اصول و مبانی‌اش تنزل کند امروز نیز یزیدیان روزگار ما ملت ایران را در فشار و تحریم قرار دادند تا شاید از این کشور و ملت امتیازی بگیرند اما در این مقطع ملت عاشورایی ایران از اصولشان تنازل نمی‌کنند.

وی تأثیر نهضت امام حسین (ع) در انقلاب اسلامی را تأثیری واضح و آشکار دانست و گفت: از همان 15 خرداد سال 42 که این ملت نهضت ضد استکباری خود را شروع کردند به خوبی روشن بود که منشأ این انقلاب منشأ حسینی و ارزشی است.

کاملی‌فر افزود: ‌ما در سال 57 شاهد اوج راهپیمایی‌های این ملت در تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی بودیم به طوری که مردم ما با تبعیت از مولایشان امام حسین (ع) ثابت کردند که این انقلاب تداوم‌بخش فرهنگ اصیل و عاشورایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه فرمایش امام راحل در مورد بسیج و گسترش فرهنگ ناب بسیجی را یادآور شد و گفت: امروز تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی برگرفته از همین فرهنگ عاشورایی بسیجیان است که ایران را در حوزه علمی و فناوری‌های جدید به نقطه قوت و اتکا رساندند.

کاملی‌فر افزود: هیچ نهادی در تأمین امنیت و اقتدار ملی با اندیشه سازنده بسیج قابل مقایسه نیست./س 

برچسب ها: اردبیل ، تحریم ، های ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.