اعزام واترپلوئیست های جوان کشورمان به رقابت های جهانی استرالیا می تواند روح تازه ای به این رشته بدهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی واترپلوی کشورمان در رده سنی جوانان در تهران پیگیری می شود تا ملی پوشان کشورمان آذرماه سال جاری در رقابت های جهانی این رشته حضور پیدا کنند.

با توجه به بحث تعلیق فدراسیون شنا پیش از این جوانان کشورمان از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان بازماندند و تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز به دلیل مشکلات موجود نتوانست در مسابقات قهرمانی آسیا در دوبی حضور پیدا کند پس از لغو حضور در مسابقات قزاقستان و دوبی این بار ملی پوشان به دنبال حضور در مسابقات جهانی هستند که قرار است آذرماه سال جاری در استرالیا برگزار شود.

سال گذشته واترپلوئیست های زیر 17 سال کشورمان با قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی جواز حضور در رقابت های جهانی استرالیا را به دست آوردند.

قرعه کشی این رقابت ها همزمان با برگزاری بازی های المپیک 2012 لندن برگزار شد و ملی پوشان کشورمان حریفان خود را شناختند، با توجه به اینکه پیش از این سفر جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان لغو شد حضور در مسابقات جهانی استرالیا می تواند نوید خوبی واترپلوئیست ها باشد تا آنها خود را محک بزنند.

خوشبختانه تاکنون هیچ نامه ای در خصوص عدم حق حضور در این رقابت ها به فدراسیون شنای کشورمان ارسال نشده است به همین دلیل این امر نشان می دهد که واترپلوئیست ها مشکلی در خصوص اعزام این مسابقات ندارند.

این گزارش حاکی است، برای حضور در این رقابت ها گذرنامه ملی پوشان در اختیار سفارت استرالیا قرارداده شد تا واترپلوئیست ها چند روز زودتر راهی استرالیا محل برگزاری رقابت ها شوند تا با شرایط بازی ها آشنا شوند.

با توجه به اینکه مدت زیادی است که واترپلوئیست ها از حضور در میادین بین المللی بازماندند به همین دلیل امیدواریم مشکل و خللی در اعزام آنها به این مسابقات پیش نیاید و البته از طرف دیگر فدراسیونی ها نیز تلاش زیادی کردند تا پس از لغو چندین مسابقه واترپلوئیست های جوان در این مسابقات حضور پیدا کنند.

گفتنی است، تمرینات تیم ملی واترپلوی کشورمان تا زمان اعزام به مسابقات در استخر 9 دی شهید شیرودی پیگیری خواهد شد./مح
برچسب ها: واترپلو ، شنا ، استرالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار