سرمربی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن اظهار داشت: ساعات درنظر گرفته شده برای تمرین تیم در خانه بسکتبال، کم و مناسب یک تیم حرفه ای نیست.

مهدی صاحبیان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: تیم های حرفه‌ای تمرینات خود را هماهنگ با ساعتی که مسابقه دارند، انجام می دهند در صورتی که ساعات اختصاص داده شده برای تمرین تیم ما نامناسب و ناکافی است.

وی افزود: سالن خانه بسکتبال چهار روز در هفته و هر روز به مدت یک ساعت و نیم در اختیار تیم ماست که این مدت برای تمرین تیمی که در لیگ مسابقه می دهد زمان اندکی است.

صاحبیان ضمن تاکید بر همکاری بیشتر هیات بسکتبال استان با نمایندگان خراسان رضوی بیان داشت: مجبوریم سه جلسه دیگر تمرین تیم را در فضای آزاد و یا سالن های متفرقه برگزار کنیم در صورتی که با برنامه ریزی بهتر هیات، این مساله قابل رفع است.

سرمربی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن در ادامه گفت: پس از پایان نیم فصل اول با استراحت کوتاهی دوباره تمرینات منظم تیم را از سر گرفته و منتظر آغاز دور برگشت رقابت ها هستیم.

وی افزود: روز پنجشنبه 2 آذرماه در سخت ترین بازی دور برگشت میهمان تیم شهرداری تبریزی خواهیم بود که این تیم را در دور رفت با نتیجه 64 بر 61 شکست دادیم. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.