"نغمه عشاق" عنوان برنامه ای زنده از گروه معارف شبکه تهران است که همزمان با اولین شب محرم الحرام ، شامگاه پنج شنبه 25 آبان ماه به مدت 75 دقیقه بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران؛ محسن رنگینی تهیه کننده برنامه نغمه عشاق با اشاره به ساختار این برنامه گفت: این ویژه برنامه زنده از شب اول ماه محرم ( شامگاه 25 آبان ماه ) در 13 قسمت پخش می شود و اجرای این برنامه را مهیار عبدالهی بر عهده دارد.
رنگینی در تشریح این برنامه گفت: در این برنامه بینندگان از طریق سامانه پیامکی با شماره 3000059 روضه و مداحی های انتخابی خود را اعلام و بلافاصله در این برنامه پخش می شود.
تهیه کننده برنامه نغمه عشاق افزود: این برنامه از شامگاه پنج شنبه 25 آبان ماه ساعت15:15 هرشب به مدت 75 دقیقه بر روی آنتن شبکه تهران می رود.
گفتني است؛ گروه معارف شبکه تهران هرساله با ورود به ماه محرم الحرام ، ماه پیروزی خون به شمشیر  همانند سالهای گذشته به پیشواز ماه محرم رفته و با برنامه چند قدم تا محرم به استقبال این ماه سراسر حزن و اندوه می رود و آماده سازی هیات و تکایا را بر ای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم را به تصویر می کشد./ص

برچسب ها: محرم ، عزاداری ، معارف ، شبکه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار