"همنشین خورشید" عنوان ویژه برنامه ای زنده از گروه معارف شبکه تهران است که از شب دوم ماه محرم در 13 قسمت به مدت 60 دقیقه بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ هادی آشتیانی تهیه کننده برنامه "همنشین خورشید" با اشاره به ساختار این برنامه گفت: این برنامه از شامگاه روزجمعه شب دوم ماه محرم تا شب سیزدهم با اجرای "مجید یراق بافان" بر روی آنتن می رود و ساختار آن ترکیبی است.
تهیه کننده برنامه همنشین خورشید توضیح داد: این برنامه دارای آیتم هایی مانند ارتباط  مستقیم با کربلا معلی، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ( ع)، معرفی هیات مذهبی تهران، تهیه گزارش مردمی با موضوع زیست حسینی، استفاده از  کارشناس مذهبی در برنامه و پخش وله های مذهبی مرتبط باروزها وشبهای محرم و.... است .
آشتیانی ادامه داد: این ویژه برنامه از شب دوم ماه محرم به مدت 60 دقیقه ساعت 22:15پخش می شود.
گفتني است؛ گروه معارف شبکه تهران هرساله با ورود به ماه محرم الحرام، ماه پیروزی خون به شمشیر  همانند سالهای گذشته به پیشواز ماه محرم رفته و با برنامه چند قدم تا محرم به استقبال این ماه سراسر حزن و اندوه می رود و آماده سازی هیات و تکایا را بر ای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم را به تصویر می کشد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۵:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۱
با تشکر از تهیه این برنامه مخصوصا دعوت از جناب حاج آقا شهاب مرادی. در این چند شب که خیلی لذت بردیم از صحبتهای دلنشین و راه گشایشان
با آرزوی موفقیتهای روز افزون
آخرین اخبار