اعضای تیم استقلال در حالی برای ادامه بازی‌های لیگ آماده می‌شوند که با مصدومیت جان واریو هافبک اصلی تیم خود روبرو شدند، در این خصوص اخبار قابل توجهی شنیده می‌شود که در زیر می‌خوانید:

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال به تصور حضور فابیو در تمرینات تیمی استقلال برای ادامه بازی‌ها با شرایط ایده‌آلی وی را همراهی کردند تا فابیو با آسودگی خاطر در تمرینات حاضر شود و مشکلات مالی‌اش نیز حل و فصل شود اما این در حالیست که آنها پس از دریافتن مصدومیت این هافبک با شرایط متفاوتی روبرو شدند و حتی اعلام کردند که ممکن است مبلغی که قرار بود به وی پرداخت شود در این برهه از زمان به وی پرداخت نشود تا این بازیکن پس از رفع مصدومیت و مشخص شدن اوضاع مالی باشگاه پول مورد نظر را در اختیار داشته باشد اما در این خصوص حتی شنیده می‌شود که استقلالی‌ها در خصوص میزان مصدومیت این بازیکن با شرایط خاصی روبرو هستند زیرا در صورتی که مصدومیت وی ادامه دار باشد و رفع نشود در خصوص وی تصمیم‌های دیگری اتخاذ مي شود زیرا این بازیکن با شرایط مشخصی روبرو نیست و اگر قرار باشد که مصدومیت وی طولانی مدت باشد این بازیکن نمی‌تواند در استقلال به فوتبال خود ادامه دهد و احتمال جدایی‌اش از تیم وجود دارد، زیرا آبی‌ها اعلام کردند تا نیم فصل در انتظار مشخص شدن وضعیت وی هستند و اگر این بازیکن نتواند با بهبودی کامل روبرو نشود، احتمال اینکه نامش از فهرست تیم خارج شود وجود دارد.

* اخطار امیر قلعه نوعی به هابک آبی‌ها

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال در شرایط خاص در خط میانی تیمش روبرو شده است.
 این مربی با مصدومیت هافبک‌های تیمش روبرو است و به این دلیل سعی دارد از مهره‌هایش بهترین استفاده را ببرد تا در خط میانی دچار مشکلات جدی نشود.
 این مربی در نظر داشت به جای فابیو جان واریو از جباری در ترکیب تیمش استفاده کند اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و جباری آماده همراهی کردن استقلال نیست و سر مربي از مجتبی جباری درخواست کرده است که هر چه سریعتر خود را به تمرینات اصلی و فشرده تیمی برسد تا استقلال را همراهی کند.
 امیر قلعه نوعی در جلسه‌ای با جباری به وی اعلام کرد که حساب ویژه‌ای روی وی باز کرده بود اما این انتظار و خواسته‌ها توسط مربیان که در ذهن امیر قلعه نوعی وجود داشت به واقعیت تبدیل نشد و جباری نتوانست تیمش را همراهی کند.
 امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که جباری باید هرچه سریعتر یک نیم فصل غیبت خود را در ترکیب استقلال جبران کند و با حضورش در خط میانی، مشکلات هافبک‌های دیگر را حل کرده و به آبی‌ها یاری برساند.
شایان ذکر است امیر قلعه نوعی اخطار لازم را به جباری ارائه کرده است و از طرفی جباری قول داده است که با شرایط کاملا ایده آل تیم را همراهی می‌کند تا ناکامی‌هاجبران شود.

* مهاجم جدید سهمیه زیر 23 سال آبی‌ها

چند روزی است که یک مهاجم جدید در تمرینات تیم استقلال شرکت می‌کند، صحبت از چهارمحالی بازیکن سابق فولاد همان بازیکن است که سرمربی استقلال روی وی نظر مثبت دارد و قرار است که وی در این تیم برای نیم فصل دوم حضور یابد و این تیم را همراهی کند، اما این مهاجم تحت شرایط خاصی به استقلالی‌ها ملحق می‌شود.

براساس این گزارش، حجت چهار محالی یک هفته است که در تمرینات تیم استقلال شرکت می‌کند و امیر قلعه نوعی پس از مذاکره با وی و جلسه با این بازیکن تصمیم دارد که وی را جذب کند و این اتفاق رخ می‌دهد، اما این درحالی است که چهار محالی قرار است به عنوان سهمیه زیر 23 سال آبی‌ها این تیم را همراهی کند زیرا وی با سن و سال کم قرار است در این تیم حاضر شود و به همین دلیل است که استقلالی‌ها راضی شوند وی را جذب کرده و این بازیکن را به خدمت بگیرند.
 این بازیکن مذاکرات نهایی را با آبی‌ها انجام داده است و توافقات نهایی نیز حاصل شده است، از طرفی امیر قلعه نوعی به دلیل شرایط سنی و همچنین شرایط مالی که قرار است این بازیکن را جذب استقلال کند موافقت نهایی‌اش را با این بازیکن اعلام کرده است تا هرچه سریعتر شرایط قطعی حضور چهار محالی در این تیم مهیا شده و قرار دادش با اعضای این تیم به امضا برسد پیش از این مهاجم مورد نظر آبی‌ها، در تمرینات چند باشگاه حاضر شد اما مربیان آن تیم‌ها آمادگی وی را تایید نکردند.

* عمران‌زاده بازی با سپاهان را از دست داد

مدافع تیم استقلال چند روزی است که تلاش می‌کند با شرایط ایده آل در تمرینات این تیم حاضر شود و خود را برای دیدار با سپاهان آماده کند اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و حنیف عمران زاده نمی‌تواند این تیم را در بازی آینده استقلال همراهی کند، مدافع آبی‌ها با محدودیت‌هایی روبرو شده است که حضورش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

براساس این گزارش حنیف عمران زاده با مشکل جدی از ناحیه کمر روبرو شده است و این در حالی است که وی هر چقدر در تمرینات و انجام نوعی تمرینات خاص تلاش کرد خود را به دیگر اعضای این تیم برساند نتوانست چنین شرایط را ایجاد کرده و براین اساس تیم را در بازی مهم مقابل سپاهان همراهی کند.
 این بازیکن از ترکیب آبی‌ها دور شده است و این دیدار مهم را از دست داد زیرا در حال حاضر وی شرایط حضور در تمرینات را ندارد و باید بیشتر به استراحت بپردازد زیرا اوضاع کمرش طوری نیست که وی بتواند فشار زیادی به ان وارد کند به همین دلیل تمرینات تیمی را از دست داد و تنها نظاره‌گر بازی با سپاهان است به این ترتیب حنیف عمران زاده دومین بازیکنی است که در بازی با سپاهان غایب است و تیم را همراهی نمی‌کند.

* بحث جدایی امین منوچهری در باشگاه مطرح شد

اعضای تیم استقلال در حالی برای ادامه بازی‌ها آماده می‌شوند که مسئولان باشگاه درگیر اتفاقات پایان نیم فصل هستند تا برای ادامه بازی‌ها در نیم فصل دوم آماده شوند تا بتوانند با جذب بازیکن و رفع مشکلات ادامه بازی‌ها را ایده‌ال تر از قبل آغاز کنند.

براساس این گزارش آبی‌ها فهرست مهمی را از امیر قلعه نوعی در اختیار دارند اما فهرست نام امین منوچهری مهاجم این تیم حضور ندارد زیرا امیر قلعه نوعی با اصرار فراوان خواستار حضور وی در تیم استقلال از تیم سایپا بود اما مسئولان تیم استقلال نظر متفاوتی در این خصوص دارند زیرا قصد دارند وی را به باشگاه رسیدگی واگذار کنند اما نارضایت امیر قلعه نوعی در این مورد شرایط را تحت تاثیر قرار داده است مسئولان در باشگاه ترحیج می‌دهند به جای میدواوودی، امین منوچهری را به باشگاه دیگری بفروشند اما سرمربی تیم استقلال این نظر و عقیده را ندارد و قصد دارد که این مهاجم جوان را حفظ کند و وی را در نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد.

البته در این مورد اختلاف نظر وجود دارد و آبی‌ها هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نکردند اما نظر نهایی باشگاه پس از چند بازی تیم که از نیم فصل اول باقی مانده است مشخص می‌شود و از بین میداودی و منوچهری يک بازیکن از تیم جدا می شود اما در این خصوص مشکلاتی وجود دارد که مشخص نیست در نهایت کدامیک از طرفین موفق می شوند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار